اسامه ایراندوست دانشجوی سه دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران

اسامه ایراندوست دانشجوی ادوار چهارم، پنجم و ششم بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران است که با تلاش‌های فراوان خود موفق به اخذ رتبه نخست از بدو ورود به دانشگاه شده است. او که هم‌اکنون در رشته مهندسی کامپیوتر مشغول به تحصیل است، در گفت‌وگو با خبرنگار بنیاد حامیان از زندگی تحصیلی و بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران می‌گوید:

-خودتان را معرفی کنید

من اسامه ایراندوست اهل مریوان کردستان هستم. سه سال متوالی بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران شدم و در هر سه سال رتبه اول دانشکده را داشتم. در رشته مهندسی کامپیوتر مشغول به تحصیل هستم و به دلیل علاقه‌ی فراوان به برنامه‌نویسی و آشنایی و شناخت اهدافم این رشته را انتخاب کردم.

-چگونه با بنیاد آشنا شدید؟

با معرفی دوستان ترم بالایی که بورسیه بنیاد بودند من هم در بورسیه برتر ثبت‌نام کردم و وقتی متوجه شدم که دانشگاه تهران چنین برنامه‌ای در راستای حمایت از دانشجویان دارد بسیار خوشحال شدم.

-چقدر با فعالیت‌های بنیاد آشنا هستید؟

اینکه بنیاد دانشجویان را بورسیه می‌کند چه به صورت مالی چه به صورت بن کتاب بسیار عالی است و امیدوارم من هم بتوانم در آینده پا جای پای خیرین و حامیان دانشگاه تهران بگذارم .

-چه پیشنهادی در راستای حمایت از دانشجویان دارید؟

به نظر من اگر این امکان باشد که دانشجویانی که در مناطق دورافتاده زندگی می‌کنند شناسایی بشوند و نیازهای آن‌ها تا حدودی رفع شود بسیار خوب خواهد بود. از طرفی پیشنهاد من این است که بورسیه دانشجویان به صورت رفع نیازهای آن‌ها در خرید گوشی یا لپ‌تاپ یا کمک‌هزینه خرید این تجهیزات باشد.

-اگر صحبتی با خیرین و حامیان دانشگاه تهران دارید بیان کنید؛

کمال تشکر را از خیرین و حامیانی که من و دوستانم را در این سال‌ها بورسیه کردند دارم. دلم می‌خواهد بدانند که با این حمایت، انگیزه مرا در تلاش برای رسیدن به اهدافم بیش‌تر کردند. قطعا یکی از اهداف من نیز حمایت از خانواده و دانشجویان دانشگاه تهران و در نهایت کل دانشجویان کشور خواهد بود.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از اسامه ایراندوست به دلیل وقتی که در اختیارمان گذاشت کمال تشکر را دارد و برای ایشان موفقیت روزافزون آرزو می‌کند.

دانشجویان گرامی بورسیه برتر ادوار بنیاد حامیان دانشگاه تهران که مایل‌اند موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری‌شان در سایت بنیاد اطلاع‌رسانی شود، می‌توانند درصورت داشتن حداقل یکی از شرایط زیر از طریق ایمیل‌ info@utf.ut.ac.ir با بنیاد تماس حاصل فرمایند و مدارک و مستندات موفقیت‌های خود را برای ما ارسال کنند.

۱- کسب ۲ مرتبه عنوان رتبه نخست در رشته تحصیلی خود

۲- رتبه‌های برتر پذیرفته شده در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در سال جاری تحصیلی

۳- کسب عنوان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در سال جاری تحصیلی

۴- رتبه‌های نخست در المپیادهای علمی دانشجویی معتبر

۵- کسب رتبه بین‌المللی در مسابقات ورزشی

۶- رتبه نخست در جشنواره‌های علمی معتبر

۷- انصراف دانشجویان واجد شرایط بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نفع سایر افراد

۸- راه‌اندازی موفقیت‌آمیز استارت‌آپ یا شرکت در حوزه کارآفرینی

به امید موفقیت روزافزون شما

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید