اهداء بیش از سیصد جلد کتاب توسط استاد دانشگاه سن دیگو به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران

در اقدامی نیک اندیشانه، دکتر علی قیصری استاد تاریخ دانشگاه سن‌دیگو آمریکا بیش ازسیصد جلد کتاب را به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اهداء کرد.

دکتر علی قیصری در سال 1333 چشم به جهان گشود. او فارغ‌التحصیل رشته علوم‌سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و دارای درجه دکتری در رشته تاریخ از دانشگاه آکسفورد است. این مورخ و جامعه شناس و استاد نیک اندیش علاوه‌بر نگاشتن مقلات بسیار در زمینه ایران‌شناسی به زبان فارسی و انگلیسی، کتب بسیاری را نیز در زمینه تاریخ ایران به رشته تحریر درآورده‌است.

استاد تاریخ دانشگاه سن‌دیگو در آمریکا،  عضویت در هیئت دبیران سلسله کتاب‌های ایران‌شناسی در انتشارات بریل و سردبیری مجله ایران‌شناسی از جمله فعالیت‌های اجرایی دکتر علی قیصری می‌باشد.

اکنون دکتر علی قیصری استاد و اندیشمند وارسته با اهدای بیش از سیصد جلد کتاب به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد‌علمی دانشگاه تهران و کتابخانه تخصصی تاریخ گامی بزرگ در جهت توسعه علم و دانش و حمایت از آینده‌سازان کشور برداشتند.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.charityapp.ir/pay نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

هر حمایتی از طرف شما خیر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد؛ چه کوچک و چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست به سوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید