اهدای کتب چاپ سنگی و خطی توسط استاد دانشگاه تهران به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

به نقل از کتابخانه مرکزی دانشگاه، دکتر سیدتقی امید نائینی (استاد مهندسی عمران دانشکدگان فنی) در چندین نوبت آثار چاپ سنگی و خطی پدر بزرگوارشان را به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اهدا کرد.

سیدتقی امید نائینی متولد سال ۱۳۴۳ است. این استاد دانشگاه کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در سال ۱۳۷۰ در رشته مهندسی سازه‌های هیدرولیکی از دانشگاه تهران اخذ کرد. ایشان از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۷۴ سرپرست طرح و برنامه دانشکده فنی دانشگاه تهران بود. او دکتری خود را در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه یومیست منچستر در همان رشته دریافت کرد. نائینی از فروردین ۱۳۸۸ تا فروردین ۱۳۹۴ رییس دانشکدگان فنی دانشگاه تهران بوده است. او همچنین مدیریت گروه مهندسی عمران پردیس کیش دانشگاه تهران و معاونت علمی پردیس البرز را نیز بر عهده داشته است.

کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در سال ۱۳۲۸ با مجموعه اهدایی سیدمحمد مشکوه، استاد دانشگاه تهران شامل ۱۳۲۹ جلد نسخه خطی تشکیل شد و تاکنون آثار ارزشمند زیادی به این کتابخانه اهدا شده است.

بی‌گمان چنین اقداماتی توسط دیگر خیران و حامیان نیک‌اندیش، نقش به‌سزایی در اعتلای فرهنگ و علم کشور خواهد داشت.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست به سوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید