اهدای ۱۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی برای احداث ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی

بنیاد نیکوکاری جمیلی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای ساخت ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد نیکوکاری جمیلی در ادامه حمایت‌ها برای ساخت دانشکده کارآفرینی بار دیگر مبلغ صد میلیون تومان به دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اهدا کرد. این بنیاد در سال های پیش نیز مبالغی را برای همین امر اهدا کرده بود.

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد. مراسم کلنگ‌زنی ساختمان خیرساز دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در سال ۹۲ انجام شد. بنای این ساختمان با حمایت خیرین در حال پیشرفت است.

بنیاد نیکوکاری جمیلی یکی از حامیان ساخت ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی است. این بنیاد در سال ۱۳۸۶ با هدف گستردن فرهنگ نیکوکاری و کمک به دانش‌آموزان مستعد شکل گرفت و تاکنون در کنار علم‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های نیازمند ایستاده است.

شایان ذکر است که بنیاد نیکوکاری جمیلی بنیان‌گذار جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با محوریت اصلی علوم پایه نیز هست.

بنیاد نیکوکاری جمیلی هم‌چنین در ساخت و بهسازی ساختمان‌های دیگر دانشگاه تهران نیز مشارکت داشته است که در این میان می‌توان خوابگاه ۲ پسران پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و کوی دانشگاه اشاره کرد. علاوه بر آن، بازسازی موزه پردیس علوم و سیستم تهویه تالار ابوریحان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران نیز به همت بنیاد نیکوکاری جمیلی انجام شده است.

خیرین نیک‌اندیش می‌توانند برای حمایت از دانشکده کارآفرینی، از طریق مشارکت در بورسیه دانشجویی، مشارکت در پروژه تکمیل ساختمان دانشکده و مشارکت در طرح ایران کارآفرین اقدام نمایند. 

حمایت خیرین نیک‌اندیش، چه بزرگ چه کوچک، روزنه‌ای به سوی آینده روشن جوانان امروز و فرداست. شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه در وبسایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نشانی www.utf.ac.ir نسبت به حمایت از آینده سازان این مرز و بوم اقدام فرمایید.

 
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید