اولین دوره‌­ی جایزه استارت آپی استاد محمد کریم فضلی برگزار می‌شود

[cz_gallery type=”gallery2″ layout=”cz_grid_c2″ hover_vis=”cz_grid_1_always_show” icon=”fa czico-017-arrows-9″ id=”cz_39876″ custom_size=”medium” gallery2=”%5B%7B%22image%22%3A%224010%22%2C%22link%22%3A%22https%3A%2F%2Fwww.aparat.com%2Fv%2F71zPN%22%7D%5D”]

به گزارش بنیاد حامیان دانشگاه تهران و به نقل از دانشگاه گلرنگ، با توجه به لزوم توسعه وترویج کارآفرینی استارت آپی در کشور به عنوان مهم‌ترین رویکرد خودکفایی اقتصادی وصنعتی در کشور و با توجه به رسالت کارآفرینی و توسعه­‌ی کسب وکار خود، در نظردارد اولین دوره ی جایزه استارت آپی استاد محمد کریم فضلی، بنیانگذار فقید گروه صنعتی گلرنگ را درهفتم اردیبهشت ماه  1400(به شرط برطرف شدن محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا ) برگزار نماید. بدیهی است در صورت عدم برطرف شدن این مشکل، ممکن است زمان برگزاری رویداد تغییر یابد.

به همین خاطر، از همه‌ی کارآفرینان و شرکت‌ها به صورت حقیقی و حقوقی در خواست می‌شود، ضمن تکمیل فرم اولیه ثبت نام که دراین سایت بازگذاری شده است، آمادگی خود را برای شرکت دراین برنامه اعلام نمایند.

این جایزه، در دومدل وساختار حقیقی و حقوقی تنظیم شده و کارآفرینان محترم براساس نوع درخواست خود براساس مدل حقیقی یا حقوقی مورد ارزیابی قرار گرفته و افراد و شرکت‌های برتر در مراسمی با حضور مدیرعامل محترم و معاونین محترم گروه صنعتی گلرنگ ، مورد تشویق قرار گرفته و تندیس کارآفرین برتر به همراه جوایز ارزشمند به ایشان اهداء خواهد شد.

دانشگاه گلرنگ ، ضمن پاسداشت نام و خاطره‌­ی استاد محمد کریم فضلی،  امیدوار است این حرکت ملی آغاز بر توسعه‌­ی کسب وکارهای ایرانی باشد.

مهلت ارسال آثار:پایان اسفند ماه 99

مدل ارزیابی متقاضیان

ارزیابی متقاضیان دریافت این جایزه استارت آپی در دو گروه متقاضیان حقیقی و حقوقی انجام می‌شود .

همه‌ی ارزیابی‌ها براساس مدل ویژه کارآفرینان شرکتی و کارآفرینان حقیقی انجام  و در هر سه حوزه صنعت، خدمات وکشاورزی، کارآفرینان حقیقی و یا حقوقی برتر در سه گروه اول، دوم و سوم معرفی و انتخاب خواهند شد.

کلیه ارزیابی‌ها، توسط ارزیابان مستقل که به انتخاب دانشگاه گلرنگ گزینش شده‌اند، زیر نظر هیات اجرایی برنامه انجام ونتیجه آن به متقاضیان اعلام می‌شود.

امتیازات شرکت دراین جایزه

افراد حقیقی و حقوقی شرکت کننده دراین دوره مشمول امتیازات مستقیم وغیر مستقیم برنامه قرار خواهند گرفت :

الف- امتیازات مستقیم

مهم ترین امتیاز مستقیم این برنامه دریافت تندیس وجایزه ارزشمندی است که از طرف گروه صنعتی گلرنگ و توسط آقای دکتر مهدی فضلی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ به افراد شرکت‌کننده اهداء می‌شود.

ب- امتیازات غیر مستقیم

امتیازات غیر مستقیم این برنامه عبارتست از :

– شناخته شدن به عنوان یک کارآفرین برتر در سطح ملی

– امکان شبکه سازی در مجموعه شرکت های تابعه گروه صنعتی گلرنگ

– امکان جذب سرمایه گذار در کسب وکارها و ایده‌های مرتبط

– معرفی افراد حقیقی و حقوقی شرکت کننده دراین برنامه به شرکت­‌های تابعه گروه صنعتی گلرنگ

برای کسب اطلاعات بیشتر به فراخوان مراجعه کنید.


برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید