برگزاری نخستین شورای عمومی بنیاد حامیان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، نخستین جلسه شورای عمومی بنياد حاميان پرديس كشاورزی و منابع طبيعی در روز پنج‌شنبه نوزدهم فروردين ماه سال 1400 با حضور رییس پردیس، قائم‌مقام مدیرعامل بنیاد حامیان و جمعی از اساتید و خیرین نیک‌اندیش دانشگاه و خارج دانشگاه بصورت مجازی برگزار شد.

در این مجمع، تعدادی از خیّرین نیک‌اندیش دانشگاه تهران که علاقمند به انجام امور خیر در زمینه‌های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی و ارتقای علم و دانش دانشگاهی هستند، به‌عنوان هسته مركزی این شعبه از بنیاد حامیان گرد هم آمدند تا كمک‌های مادی و معنوی لازم را برای پيشرفت هرچه بيش‌تر كشور در زمینه كشاورزی و منابع طبيعی فراهم آورند.

همچنین با رای حاضرین در این مجمع، دكتر ويسه، دكتر ابراهيم‌زاده موسوی، دكتر ميرطاهر موسوی، حجت‌الاسلام فضل‌الله ذاكری، مهندس سيدمسعود موسوی، مهندس احمد كاظمی، و دكتر گلدانساز (به‌عنوان ریيس پرديس) به‌عنوان اعضای اصلی هيات‌مديره، دكتر عباسعلی زالی و دكتر محمدحسين اميد به‌عنوان اعضای علی‌البدل، دكتر شامخی به‌عنوان بازرس، و دكتر گرجی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه ابراز امیدواری شد که با همکاری و همدلی همکاران این پردیس، گام‌های اساسی برای ارتقای علمی و فرهنگی پرديس كشاورزی و منابع طبيعی برداشته شود و اثرات مثبت آن در سطح جامعه مشاهده گردد.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش، فارغ از نوع و مقدار آن، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید. شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید