بورسيه ۱۰۰ دانشجوی برتر مقطع کارشناسی توسط گروه صنعتی گلرنگ

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، گروه صنعتی گلرنگ ۴۰ نفر از دانشجويان ایرانی برتر و برگزيده علمی مقطع كارشناسی و ۶۰ نفر از دانشجويان برتر بين‌الملل را در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بورسیه می‌کند. این بورسیه به مدت ۱۰ ماه در سال و ماهانه مبلغ ۲ میلیون ریال به این دانشجویان اهدا خواهد شد.

«گروه صنعتی گلرنگ» در سال ۱۳۸۲ به ریاست هیات‌مدیره استاد محمد کریم فضلی و انتخاب دکتر مهدی فضلی به سمت مدیرعاملی تأسیس شد. این گروه صنعتی پس از تاسیس، مطابق آموزه‌های بنیانگذار گروه، خلق آینده پایدار، کسب و کار حرفه‌ای اخلاق‌مدار و بهبود سبک زندگی خانواده را مدنظر خود قرار داد و چشم‌انداز خود را ورود به بازارهای جهانی و پیوستن به ٥٠٠ شرکت برتر دنیا در نظر گرفت. نظر به اهمیت دانش‌افزایی به ویژه دانش تخصصی و حفظ و ارتقای آن، گروه صنعتی گلرنگ در سال ۱۳۸۷ دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی گلرنگ را با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلان بخش‌های مختلف صنعت بنیان نهاد.

این گروه صنعتی و شرکت‌های زیر مجموعه‌ی آن در دوره‌های گذشته بورسیه بنیاد حامیان نیز با کمک‌های مالی خود همواره از دانشجویان حمایت کرده‌اند و در سال جاری تحصیلی، مجموعا ۳۰۰ دانشجو را تحت حمایت خود قرار خواهد داد. گروه صنعتی گلرنگ این اقدام را در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با «بنیاد حامیان دانشگاه تهران» با هدف اعطای کمک هزینه‌ تحصیلی به دانشجویان مستعد و برگزیده علمی دانشگاه تهران تحت عنوان «بورسیه گلرنگ» انجام می‌دهد. این تفاهم‌نامه که به‌منظور اعتلای فعالیت‌های علمی و پژوهشی برای بورسیه ۱۰۰ دانشجوی ایرانی و بین‌المللی منعقد شده، در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ به امضای دکتر کمره‌ای رئیس هیات‌مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران و دکتر فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ رسیده که از اعضای محترم هیات‌امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز هستند.

گفتنی است سه نوع بورسیه در بنیاد حامیان دانشگاه تهران وجود دارد: بورسیه دانشجویان برتر (شامل بورسیه دانشجویان برتر مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، نابینا، بین‌الملل)، حمایت از ایده‌های کارآفرینانه و حمایت از دانشجویان متقاضی. بورسیه دانشجویان برتر با عنوان جایزه تحصیلی به مدت ۱۰ ماه در هر سال تحصیلی به مبلغ ماهانه ۲ میلیون ریال به دانشجویان برگزیده پرداخت می‌شود. این جایزه به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه که رتبه زیر ۲۰۰۰ در کنکور سراسری را کسب کنند و همچنین دانشجویان دوره کارشناسی که در دو ترم متوالی معدل بالای ۱۷ را کسب کنند نیز تعلق می‌گیرد.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیشه و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید