بورسيه ۵۰ دانشجوی برتر مقطع كارشناسی توسط انتشارات مبتكران

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، انتشارات مبتکران ۵۰ دانشجوی برتر مقطع کارشناسی را در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بورسیه می‌کند. این بورسیه به مدت ۱۰ ماه در سال و ماهانه مبلغ ۲ میلیون ریال به این دانشجویان اهدا خواهد شد.

شرکت آموزشی، فرهنگی و انتشاراتی مبتکران در سال ۱۳۶۵ کار خود را با تالیف و تدوین کتاب‌های علمی و آموزشی آغاز کرد. این شرکت تا به حال بیش از ۳۱۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های دایرةالمعارف و فرهنگ ‌لغت، کتاب‌های دانشگاهی، کتاب‌های ورزشی، کتاب‌های کودک و نوجوان و کتاب‌های آموزشی منتشر کرده‌است. این شرکت به‌منظور حمایت از پیشرفت علم و برای ارتقای سطح دانش در دانشگاه‌ها، هرساله اقدام به بورسیه دانشجویان دانشگاه تهران می‌کند. مهندس یحیی دهقانی مدیرعامل محترم انتشارات مبتکران در دوره‌های چهارم و پنجم بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران، مجموعا ۱۰۰ دانشجو را مورد حمایت مالی خود قرار داده بود که این رقم با احتساب دوره ششم بورسیه، به ۱۵۰ نفر افزایش خواهد یافت.

گفتنی است سه نوع بورسیه در بنیاد حامیان دانشگاه تهران وجود دارد: بورسیه دانشجویان برتر (شامل بورسیه دانشجویان برتر مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، نابینا، بین‌الملل)، حمایت از ایده‌های کارآفرینانه و حمایت از دانشجویان متقاضی. بورسیه دانشجویان برتر با عنوان جایزه تحصیلی به مدت ۱۰ ماه در هر سال تحصیلی به مبلغ ماهانه ۲ میلیون ریال به دانشجویان برگزیده پرداخت می‌شود. این جایزه به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه که رتبه زیر ۲۰۰۰ در کنکور سراسری را کسب کنند و همچنین دانشجویان دوره کارشناسی که در دو ترم متوالی معدل بالای ۱۷ را کسب کنند نیز تعلق می‌گیرد.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیشه و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید