جزئیات جشنواره دانشجوی نمونه ۱۴۰۰ اعلام شد/ مهلت ثبت‌نام تا ۳۰ آذر ماه

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران با انتشار جزئیات فراخوان بیست‌ونهمین و سی‌امین جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۰، اعلام کرد: ۳ امتیاز به صورت افزوده به دانشجویانی که در زمینه کرونا فعالیت داوطلبانه داشته‌اند، تعلق می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دانشجویان برای شرکت در بیست‌ونهمین و سی‌امین جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۰ تا ۳۰ آذر ماه فرصت دارند بر اساس آئین‌نامه و شیوه‌نامه انتخاب دانشجوی نمونه و با مراجعه به سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) و یا آدرس اینترنتی portal.saorg.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

مرحله داوری دانشگاهی ثبت‌نام‌کنندگان و جمع‌بندی داوری و معرفی برگزیدگان دانشگاه تهران به دبیرخانه مرکزی جشنواره دانشجوی نمونه، در دی ماه انجام می‌شود و برگزیدگان دانشگاه طی مراسمی رسمی همراه با اهدا جوایز در دانشگاه تهران معرفی و تقدیر می‌شوند.

داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه نیز از دوم تا نیمه بهمن ماه صورت می‌گیرد و آئین تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۰ در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، به منظور رعایت حال دانشجویان و دانش‌آموختگان سال ۹۸ به بعد و نیز به دلیل تلفیق دو جشنواره با یکدیگر، مواردی به آئین‌نامه انتخاب دانشجوی نمونه مصوب سال ۹۸ افزوده شده است که فقط مختص اجرای جشنواره ۱۴۰۰ خواهد بود. براساس ماده ۲ بند ۴ آئین‌نامه مصوب سال ۹۸، حذف نیمسال بدون احتساب در سنوات (حذف ترم تحصیلی) به دلیل شرایط کرونایی به عنوان سابقه سنواتی نیمسال تحصیلی لحاظ نمی‌شود.

همچنین در خصوص دانش‌آموختگان بعد فراخوان سال ۹۸، دانشجویانی که پس از فراخوان جشنواره دانشجوی نمونه سال ۹۸ دانش‌آموخته شده‌اند می‌توانند با رعایت بند ۲-۴ آئین‌نامه مصوب سال ۹۸، در جشنواره نمونه سال ۱۴۰۰ شرکت کنند.

بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه تهران، شرط سنی شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه ۱۴۰۰، حداکثر ۴۱ سال در نظر گرفته شده است. همچنین ۳ امتیاز به صورت افزوده به دانشجویانی که در زمینه کرونا فعالیت داوطلبانه داشته‌اند، تعلق می‌گیرد.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید