جوایز جشنواره قرن اعلام شد؛ 18 میلیارد ریال اعتبار حمایتی برای ایده پردازان برگزیده

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_86254″ image=”6646″][/cz_image]

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران جوایز برگزیدگان جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان 18 میلیارد ریال در دو بخش اعلام شد.

جوایز در نظر گرفته شده این جشنواره که پنجمین دوره از جشنواره‌های دانشمندان و اندیشمندان جوان است و به صورت مجازی در آذرماه سال جاری برگزار می شود، به شرح زیر است.

در بخش ایده‌پردازان:

14 اعتبار حمایتی در بخش ایده پردازان در نظر گرفته شده است که ارزش هر اعتبار به مبلغ 500 میلیون ریال است و به ایده پردازان برتر اهدا می شود.

در بخش کسب و کارهای نوپا:

شرکت کنندگان این بخش به صورت تیمی فعالیت می کنند. و 4 تیم در نهایت برگزیده خواهند شد که 10 درصد اعتبار حمایتی به صورت جایزه نقدی به تیم ها اعطا می‌شود. تیم اول برگزیده، 1 میلیارد ریال اعتبار حمایتی و 4 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری روی طرح، تیم دوم 1 میلیارد ریال اعتبار حمایتی 2 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری روی طرح، تیم سوم 1 میلیارد ریال اعتبار حمایتی و 1 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری روی طرح و در آخر تیم چهارم 1 میلیارد ریال اعتبار حمایتی دریافت خواهد کرد.

ایده های دریافتی در پنج حوزه علوم کامپیوتر، ریاضی، فیزیک، شیمی و علوم زیستی در هر بخش به دو تیم برگزیده اعطا خواهد شد.

گفتنی است در صورت تمایل ایده‌پردازان، ایده‌ها کاملا محرمانه مطرح خواهند شد و به جز داوران جشنواره کسی به آن‌ها دسترسی نخواهد داشت.

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید