حضور بنیاد حامیان دانشگاه تهران در پنجمین مراسم «روزی با دانشگاه تهران»

پنجمین دوره برنامه روزی با دانشگاه تهران در روز دوشنبه 4 مرداد 1400 با هدف شناسایی و حمایت دانش‌آموزان نخبه مناطق محروم با همکاری و حضور بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

پنجمین دوره روزی با دانشگاه تهران، با هدف معرفی بنیاد حامیان دانشگاه تهران به دانش‌آموزان چهارم مرداد ۱۴۰۰، از ساعت 11 تا 12 با حضور بنیاد حامیان دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برنامه حضور بنیاد حامیان دانشگاه تهران در مراسم به شرح زیر است:

  • آشنایی با محور فعالیت های بنیاد حامیان دانشگاه تهران
  • پاسخ به سوالات دانش‌آموزان 
  • برگزاری میزگرد برخط تعامل با دانشجویان افتخارآفرین بورسیه بنیاد

باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران از سال 1396 تا به حال با هدف معرفی رشته‌ها و زمینه‌های تحصیلی مختلف به دانش‌آموزان پیش از شروع دوره‌ی تحصیلی فعالیت خود را آغاز کرده، تا آن‌ها با ذهنی باز و آگاه از بازار کار و محتوای آن رشته دست به انتخاب زنند. این برنامه با شعار «دانشگاه تهران، دانشگاه نخبگان» برگزار می‌شود. اهداف این برنامه شامل کمک به دانش‌آموزان و هدایت آنها برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته تحصیلی، آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی دانشگاه تهران، آشنایی با امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان، آشنایی با خدمات باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران، آشنایی با فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی پردیس/دانشکده‌های دانشگاه تهران، معرفی قطب‌های علمی دانشگاه تهران برای جذب دانش‌آموزان برتر، معرفی چهره‌های ماندگار، دانشمندان جوان و دانشجویان موفق دانشگاه تهران، آشنایی با اهداف، ارزش‌ها و سبک زندگی در دانشگاه، معرفی امکانات، موقعیت، جایگاه ملی و بین‌المللی دانشگاه تهران برای دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مربیان است.

این برنامه در جهت کمک به توسعه‌های فردی و برنامه‌ریزی مسیر تحصیلی و شغلی دانشجویان طراحی شده و تا کنون 3 بار به صورت حضوری و یک بار به صورت آنلاین برگزار شده است. پنجمین دوره برنامه ریزی با دانشگاه تهران نیز به صورت آنلاین شامل تور مجازی و معرفی رشته‌ها و کلیپ‌های معرفی خواهد بود و بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز با حضور در این مراسم و ارائه گزارشی از عملکرد سالیان خود در حوزه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی به معرفی فعالیت‌های خیریه این بنیاد به دانش‌آموزان گرامی خواهد پرداخت و بعلاوه با تلاش برای جذب سرمایه خیرین در راستای بهبود خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان سراسر کشور و نیز مناطق محروم، گام بزرگی در جهت برقراری عدالت آموزشی خواهد برداشت.

برای اطلاع از شرایط شرکت در مراسم روزی با دانشگاه تهران به وبسایت باشگاه دانش‌آموزی مراجعه فرمایید.

هر حمایتی از طرف شما خیر نیک‌اندیش و نیک نهاد؛ چه کوچک و چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست به سوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید فردا به غرور و سرور خواهید دروید. شما نیز میتوانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://cultural.ut.ac.ir/NewsDetails/126  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید