حمایت از 50 دانشجوی متقاضی دانشگاه توسط بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد

به گزارش بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد، 50 دانشجوی متقاضی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران را در سال تحصیلی 1400-1399 بورسیه می‌کند.

در راستای تحقق اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه تهران و به‌منظور اعتلای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و توسعه دانش بشری، بورسیه دانشجویان متقاضی دانشگاه تهران در راستای فراهم نمودن شرایط مناسب‌تر برای ایشان با حمایت خیرین نیک‌اندیش توسط بنیاد حامیان دانشگاه تهران ایجاد شده است. این نوع بورسیه در قالب حمایت از دانشجویان متقاضی به مبلغ ماهانه 200 هزارتومان طی ۱۰ ماه و جمعا 2 میلیون تومان است.

لازم به ذکر است که از دیگر اقدامات نیک‌اندیشانه این بنیاد فرهنگی به ریاست دکتر عباس مصلی‌نژاد، بازسازی خوابگاه رودکی دانشگاه تهران و اهدای 70 میلیون تومان به صندوق نیکوکاری در مهرماه سال 99 است.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش،فارغ از نوع و مقدار آن، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید