حمایت شركت كيسون از هزينه‌های جاری بنياد حاميان دانشكده كارآفرينی به مبلغ 15 میلیون تومان

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_13174″ image=”6707″][/cz_image]

شرکت کیسون در اقدام نیک‌اندیشانه ای دیگر، 150 میلیون ریال برای پرداخت هزینه‌های جاری بنیاد حامیان دانشکده‌ی کارآفرینی اهدا کرد.

پیش از این نیز این شرکت، در شرایط مختلف به دانشگاه تهران و به ویژه بنیاد حامیان دانشکده کارآفرینی در ساخت ساختمان جدید دانشکده اهدا مالی کرده است.

فعالیت اصلی این شرکت خصوصی، خدمات مهندسی و ساخت است و فعالیت های شرکت کیسون به ایران محدود نمی شود؛ این شرکت در زمینه طراحی، مديريت، تدارك و اجرای پروژه‌های بزرگ و چند نظامه به كارفرماهای داخل و خارج از ايران خدمات ارائه می‌کند.

شرکت کیسون با بیش از یک دهه سابقه در کشور های گينه استوايي، الجزاير و سودان در آفريقا، هندوستان، عمان و ساير كشورهای خليج فارس در آسيا، قرقيزستان، قزاقستان و بلاروس در كشورهای مستقل مشترك المنافع، جمهوری بليواري ونزوئلا در آمريكای لاتين نیز پروژه انجام داده است. خدمات شرکت كيسون تمام رشته های اصلی صنعت ساخت را در بر می‌گيرد.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از اقدام نیک این شرکت قدردانی کرده و امیدوار است راه نیک‌اندیشان همواره پررهرو باشد.

هر حمایتی از طرف شما خیر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد؛ چه کوچک و چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست به سوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.charityapp.ir/ نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید