حمایت ۱۵۰ میلیون تومانی بنیاد جمیلی از احداث ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، بنیاد نیکوکاری جمیلی با اهدای ۱۵۰ میلیون تومان بار دیگر در ساخت ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی مشارکت کرد.

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران باتوجه به تاکید سند چشم‌انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی بر اقتصاد دانش‌محور، در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد. این دانشکده در زمان تاسیس به‌عنوان نخستین دانشکده کارآفرینی در ایران و خاورمیانه به حساب می‌آمد و علاوه بر حمایت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حمایت‌های مادی و معنوی وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی در تاسیس آن بسیار راهگشا بوده است. تاسیس این دانشکده با اهداف متعددی از قبیل تربیت هیات‌علمی و کادر مربی کارآفرینی، تربیت سیاستگذاران و کارشناسان کارآفرینی مورد نیاز دولت و بخش خصوصی، تربیت پژوهشگران کارآفرینی، ایجاد الگوی دانشگاه کارآفرین در کشور به‌منظور انطباق فعالیت‌های دانشگاه‌ها با نیازهای جامعه، انجام تحقیقات بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای در زمینه کارآفرینی، ارائه مشاوره تخصصی کارآفرینی، نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی و تولید و انتشار دانش بومی کارآفرینی همراه بوده است. دانشکده کارآفرینی از ابتدای فعالیت خود تا کنون، همواره از حمایت خیّرین نیک‌اندیش دانشگاه تهران بخصوص خیّرین ارجمند فعال در بخش صنعت برخوردار بوده است.

در نتیجه زمین اهدایی دانشگاه تهران در اردیبهشت ماه 1394 برای اجرای این پروژه انتخاب شد و در تیرماه 1394 گودبرداری (به کمک شهرداری تهران) آغاز شد. عملیات خاکبرداری و نیلینگ در اسفندماه 1394 به اتمام رسید.

در سومین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران که روز چهارشنبه 12 اسفند ماه 1394 در دانشگاه تهران برگزار شد، توافق نامه بین دانشگاه تهران و بنیاد حامیان دانشکده کارآفرینی در احداث ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی منعقد شد. بر اساس این توافقنامه تأمین مالی، مدیریت اجرایی و فنی احداث ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی توسط بنیاد حامیان دانشکده کارآفرینی انجام خواهد شد. این توافق نامه به امضای آقای دکتر محمود نیلی احمد آبادی، رییس دانشگاه و آقای مهندس محمد فنایی، مدیر عامل بنیاد حامیان دانشکده رسید و بر اساس آن حمایت های خیرین نیک اندیش در جهت ساخت این دانشکده خیرساز ادامه دارد.

شایان ذکر است بنیاد نیکوکاری جمیلی در سال ۱۳۸۶ در راستای مساعدت به دانش‌آموزان مستعد شکل گرفت. این بنیاد در جهت کاستن از دشواری‌ها و ناهمواری‌هایی که در مسیر فراگیری علم، سد راه فرزندان این دیار قرار دارد، تا کنون توانسته است تعداد افراد تحت پوشش خود را از ۱۰۰ نفر در سال ۱۳۸۶ به تعداد ۷۲۷۰ نفر دانش‌آموز و دانشجو مددجو در سال ۱۳۹۷ برساند. بنیاد نیکوکاری جمیلی برای چندمین بار با حمایت مالی خود از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، گام بزرگی در توسعه و پیشرفت این دانشکده در راستای نیل به اهداف والای آموزشی و تربیت نیروهای متخصص و کارآمد برداشته است. این بنیاد همچنین در مهرماه سال جاری، ۱۰۰ میلیون تومان برای مشارکت در ساخت ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی پرداخت کرده بود.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیشه و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی http://localhost/actest  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید