حمایت 550 میلیون تومانی شرکت باربد برای بازسازی و نوسازی تجهیزات موسیقی پردیس هنرهای زیبا

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، به نقل از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، شرکت باربد، خیر دانشگاه تهران، پیانوهای پردیس هنرهای زیبا و نیز گروه موسیقی این پردیس را به ارزش ۵۵٠ میلیون تومان تجهیز و بازسازی کرد.
به پاس خدمات شایسته گروه موسیقی دانشگاه تهران در تربیت موسیقدانان جوان این مرز و بوم و در حمایت از تلاش‌های بی‌دریغ گروه موسیقی در راستای اعتلای فرهنگ و هنر ایران و اشاعه این راه، شرکت باربد با تقبل هزینه‌های بازسازی پیانوهای قدیمی گروه موسیقی و نوسازی به حمایت از این کار اهتمام ورزیده است.
شایان ذکر است این حمایت مالی با تلاش مستمر استادان پردیس هنرهای زیبا به ویژه دکتر موحد، رئیس دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، در شناسایی و جذب خیرین صورت گرفته است.
کمپانی باربد، ارائه‌دهنده لوازم و تجهیزات موسیقی است که با بیش از ٢٠سال سابقه در ١٠شعبه در سراسر ایران فعالیت می‌کند.
بنیاد حامیان دانشگاه تهران از خیرین نیک‌اندیش درخواست دارد با توجه به این ایام و لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده سازان کشور و اعتلای علم و دانش، اقدام نمایند.

‎هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام‌بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید