عاطفه نوری دانشجوی افتخارآفرین دوره پنجم بورسیه بنیاد حامیان

خانم عاطفه نوری یکی از دانشجویان بورسیه برتر بنیاد حامیان دانشگاه تهران و دانشجوی افتخارآفرین بنیاد حامیان دانشگاه تهران در دوره پنجم بورسیه است که از ۴ ترم اولیه دوره کارشناسی، در ۳ ترم موفق به کسب رتبه اول در میان هم‌ورودی‌های خود شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، عاطفه نوری از دانشجویان بورسیه دوره پنجم این بنیاد، مشغول به تحصیل دوره‌ کارشناسی در رشته‌ علوم و مهندسی باغبانی در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران است. ارتباط او با بنیاد حامیان از ترم دوم تحصیلی با دریافت بورسیه‌ دانشجویان برتر آغاز شد و اینچنین از جایزه تحصیلی خیرین محترم دانشگاه تهران استفاده کرده‌اند. نوری در گفت‌وگو با خبرنگار بنیاد حامیان، از تجربه تحصیل در دانشگاه تهران قبل و بعد از شیوع ویروس کرونا و درباره بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفته است که مشروح آن را در پی می‌آید.

درباره تجربه‌ی خود از زندگی تحصیلی در دانشگاه تهران و بخصوص در مدت شیوع ویروس کرونا کمی توضیح دهید.

حضور و تحصیل در دانشگاه تهران قبل از دوران کرونا متفاوت بود و همه چیز در حد متناسب با انتظارات پیش می‌رفت. اما در مورد دوران پس از شیوع شرایط دیگر مانند گذشته نبود. مشکلات خاصی که در طی این مدت تقریبا یک ساله برای من به وجود آمد موجب شد تا بعضا مجبور باشم روال عادی و رایج زندگی خود را تغییر دهم.

از موفقیت‌های خود در زمان تحصیل در دانشگاه تهران به چند مورد اشاره کنید.

از ابتدای تحصیل در مقطع کارشناسی و از ترم دوم، همواره در رتبه‌ی نخست معدل‌ها در میان دانشجویان هم‌ورودی خود بوده‌ام. قصد دارم انشالا این روند را تا پایان این مقطع ادامه دهم.

از چه زمانی با بنیاد در ارتباط بودید و تحت حمایت‌های خیرین قرار گرفتید؟

ارتباط بنده با بنیاد حامیان دانشگاه تهران از ترم دوم تحصیلی با دریافت بورسیه‌ی دانشجویان برگزیده آغاز شد که دلیل آن نیز بودن در رتبه‌ی اول ورودی است که فرصت استفاده از این حمایت ها را برایم میسر کرد.

در ادامه‌ی مسیر تحصیلی چه هدف کوتاه مدتی را دنبال می‌کنید؟

با توجه به این که در این مدت تلاش کرده‌ام تا همواره از لحاظ معدل در رتبه‌های بالا و بخصوص رتبه‌ی اول قرار گیرم، به‌عنوان یکی از اهداف کوتاه مدت خود به این فکر می‌کنم که شرایط را برای پذیرش مستقیم و بدون آزمون کنکور به دوره‌ی ارشد در دانشگاه تهران فراهم آورم.

لطفا به سوابق اجرایی دانشجویی خود در این دوران اشاره کنید.

من در مدت تحصیلی دوره کارشناسی فعالیت‌های اجرایی دانشجویی هم داشته‌ام که از جمله آن می‌توانم به دبیری انجمن علمی در گروه تحصیلی خود و معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشکده اشاره کنم.

در پایان اگر درخواستی از مجموعه بنیاد حامیان دانشگاه تهران دارید، آن را با ما در میان بگذارید.

درخواست من از بنیاد حامیان و خیرین و حامیان دانشگاه تهران این است که در وهله‌ی نخست حمایت‌های خالصانه و اثربخش خود را ادامه داده و با توجه به شرایط جدید ایجاد شده، به نیاز‌های جدید و خاص دانشجویان برگزیده نیز توجه فرمایند. در نهایت تمایل دارم همچنان با مجموعه‌ بنیاد حامیان دانشگاه تهران در ارتباط باشم.

خانم عاطفه نوری هم‌اکنون در رشته‌ی رشته‌ علوم و مهندسی باغبانی در پردیس ابوریحان دانشگاه تهران مشغول به تحصیل است و بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای ایشان موفقیت روزافزون آرزومند است.

دانشجویان گرامی بورسیه برتر ادوار بنیاد حامیان دانشگاه تهران که مایل‌اند موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری‌شان در سایت بنیاد اطلاع‌رسانی شود، می‌توانند درصورت داشتن حداقل یکی از شرایط زیر از طریق ایمیل‌ info@utf.ut.ac.ir با بنیاد تماس حاصل فرمایند و مدارک و مستندات موفقیت‌های خود را برای ما ارسال کنند.

۱- کسب ۲ مرتبه عنوان رتبه نخست در رشته تحصیلی خود
۲- رتبه های برتر پذیرفته شده در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در سال جاری تحصیلی
۳- کسب عنوان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در سال جاری تحصیلی
۴- رتبه های نخست در المپیاد های علمی دانشجویی معتبر
۵- کسب رتبه بین المللی در مسابقات ورزشی
۶- رتبه نخست در جشنواره های علمی معتبر
۷- انصراف دانشجویان واجد شرایط بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نفع سایر افراد
۸- راه اندازی موفقیت آمیز استارت آپ یا شرکت در حوزه کارآفرینی

به امید موفقیت روزافزون شما

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید