بورسیه دانشجویان را تشویق می کند تا در آینده خودشان بتوانند از خیرین دانشگاه تهران شوند

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، خانم فاطمه عبدلی دانشجوی رشته مهندسی علوم دام پردیس ابوریحان، بورسیه دوره پنجم بنیادحامیان دانشگاه تهران است که موفق به کسب 4 مرتبه رتبه برتر در رشته‌ی خود شده است و به همین مناسبت عنوان دانشجوی افتخارآفرین دوره پنجم بورسیه را نیز کسب کردند.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران، در طی صحبتی با ایشان، از نظر ایشان راجع به بورسیه و تأثیر آن در موفقیت ایشان مطلع شد که شرح آن در زیر آمده است

شما در چه سالی وارد دانشگاه شدید و علت انتخاب این رشته‌ چیست؟

من دانشجوی ورودی سال 1396 پردیس ابوریحان دانشگاه تهران هستم که در رشته مهندسی علوم دام مشغول به تحصیل هستم. با توجه به علاقه‌مندی به فعالیت در زمینه حیوانات اهلی و مزرعه‌ای این رشته را انتخاب کردم و از طرفی این رشته به دلیل گرایش‌های متنوعی که دارد بسیار می‌تواند به من کمک کند تا با علاقه‌مندی بیشتر به ادامه تحصیل بپردازم.

شما در چه سالی بورسیه شدید و نحوه آشناییتان با بنیاد چگونه است؟

من در سال تحصیلی 1398-99 در ترم پنجم کارشناسی، بورسیه بنیاد شدم. از طریق یکی از دوستانم که ایشان نیز بورسیه بنیاد بود با بنیاد آشنا شدم و فراخوان‌های مربوط به ثبت‌نام بورسیه را از طریق شبکه‌های مجازی دنبال کردم.

به نظر شما از چه راهی می توان معرفی گسترده‌تری از بنیاد انجام داد؟

به نظر من اگر در آیین ورودی دانشجویان، بنیاد حامیان دانشگاه تهران به صورت گسترده‌تر معرفی شود و همچنین فعالیت بنیاد در شبکه های اجتماعی و از طریق انجمن های علمی دانشکده ها بیشتر شود، دانشجویان بیشتر با بنیاد آشنا خواهند شد.

نقش بورسیه در موفقیت شما چگونه بوده‌است؟

فارغ از مبلغ پرداختی، بورسیه دانشجویان برتر در قالب جایزه تحصیلی واقعا حس خوبی به دانشجویان می‌دهد و تأثیر زیادی برای تلاش بیشتر آن‌ها دارد.

ازطرفی بورسیه باعث کمک به دانشجویان را می‌شود و آن ها را تشویق می کند تا در آینده خودشان بتوانند از خیرین دانشگاه تهران شوند.

به نظر شما بورسیه دانشجویان برتر به همین صورت خوب است یا می‌توان تغییراتی برای بهتر شدن بورسیه انجام داد؟

بورسیه دانشجویی به طور کلی کار ارزشمندی است ولی با توجه به تعداد زیاد دانشجویان دانشگاه تهران، پیشنهاد من این است که تعداد دانشجویان بورسیه در هر دوره بیشتر شود ولی به هر دانشجو مبلغ کمتری پرداخت شود.

بنیادحامیان دانشگاه تهران، برای خانم فاطمه عبدلی آرزوی موفقیت روز افزون می‌کند.

دانشجویان گرامی بورسیه برتر ادوار بنیاد حامیان دانشگاه تهران که مایل‌اند موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری‌شان در سایت بنیاد اطلاع‌رسانی شود، می‌توانند درصورت داشتن حداقل یکی از شرایط زیر از طریق ایمیل‌ info@utf.ut.ac.ir با بنیاد تماس حاصل فرمایند و مدارک و مستندات موفقیت‌های خود را برای ما ارسال کنند.

۱- کسب ۲ مرتبه عنوان رتبه نخست در رشته تحصیلی خود

۲- رتبه های برتر پذیرفته شده در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در سال جاری تحصیلی

۳- کسب عنوان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در سال جاری تحصیلی

۴- رتبه های نخست در المپیاد های علمی دانشجویی معتبر

۵- کسب رتبه بین المللی در مسابقات ورزشی

۶- رتبه نخست در جشنواره های علمی معتبر

۷- انصراف دانشجویان واجد شرایط بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نفع سایر افراد

۸- راه اندازی موفقیت آمیز استارت آپ یا شرکت در حوزه کارآفرینی

به امید موفقیت روزافزون شما

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید