چک 20 میلیونی آقای جعفر شریعتی برای بورسیه 10 دانشجوی برتر اهدا شد

خیر نیک اندیش آقای جعفر شریعتی، عضو هیئت امنا بنیاد حامیان و عضو جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، با اهدای مبلغ 20 میلیون تومان در حمایت از دانشجویان دانشگاه تهران، ۱۰ دانشجوی متقاضی دانشگاه تهران را در سال تحصیلی 1400-1401 بورسیه کرد. مهندس جعفر شریعتی مبلغ حمایت از دانشجویان را در جلسه ای که روز 27 ام مهرماه 1400 برگزار گردید به بنیاد حامیان دانشگاه تهران اهدا کرد.

این مبلغ در قالب چک 20 میلیون تومانی به بنیاد حامیان دانشگاه تهران اهدا شد. در این جلسه خانم پازوکی و مسئولان کانون نیکوکاری والعصر ، از دیگر خیرین دانشگاه تهران حضور داشتند.

مهندس جعفر شریعتی از دوره ی سوم بورسیه هر ساله 10 دانشجوی متقاضی بورسیه را بورسیه کرده اند. حمایت های مهندس جعفر شریعتی از دانشگاه تهران به بورسیه دانشجویان محدود نمی شود ایشان در سال 1396 با مشارکت در پویش من هم دانشگاه تهرانی ام مبلغی را برای حمایت از دانشگاه اهدا کرده اند.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.charityapp.ir/pay?pid=4 نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

هر حمایتی از طرف شما خیر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد؛ چه کوچک و چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست به سوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

 

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید