کمک ۱۰۰ میلیونی بنیاد جمیلی به دانشکده کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، ‏‎ بنیاد نیکوکاری جمیلی در مهر ماه سال جاری برای حمایت از احداث ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به این دانشکده اهدا کرد.

طرح تأسیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ به تصویب هیأت امنای دانشگاه تهران رسید و این دانشکده در زمان تاسیس نخستین دانشکده کارآفرینی در ایران و خاورمیانه به حساب می‌آمد.

مراسم کلنگ زنی ساختمان خیر ساز دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در بهمن ماه 1392 با حضور جمعی از مسئولان و خیرین نیک اندیش و دانشجویان این دانشکده برگزار شد و طبق برآوردهای اولیه اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان برای احداث ساختمان پیش بینی شد در تیرماه 1394 گودبرداری (به کمک شهرداری تهران) آغاز شد و در مهرماه 1394 گودبرداری تا تراز 4- متر صورت گرفت. در حال حاضر با حمایت خیرین نیک اندیش کارآفرین بنای این ساختمان در حال پیشرفت است.

بنیاد نیکوکاری جمیلی در ۱۳ آبان سال ۱۳۸۶ هجری شمسی در راستای گسترش احسان و نیکوکاری و مساعدت دانش‌آموزان مستعد شکل گرفت.

تمرکز این بنیاد بر کمک به هموارسازی مسیر علم و دانش برای مددجویان کم‌خوردار بوده و در این راستا تعداد ۷۲۷۰ نفر دانش‌آموز و دانشجو مددجو را در سال ۱۳۹۷ تحت پوشش خود قرار داده است.

طرح تأسیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ به تصویب هیأت امنای دانشگاه تهران رسید و این دانشکده در زمان تاسیس نخستین دانشکده کارآفرینی در ایران و خاورمیانه به حساب می‌آمد.

گفتنی است خیرین نیک‌اندیش می‌توانند برای حمایت از دانشکده کارآفرینی، از طریق مشارکت در بورسیه دانشجویی، مشارکت در پروژه تکمیل ساختمان دانشکده و مشارکت در طرح ایران کارآفرین اقدام نمایند. 

برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی http://localhost/actest نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام نمایید. 

 هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام‌بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

[cz_gallery layout=”cz_grid_carousel” id=”cz_55139″ images=”5379,5380,5381″]
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید