انتشار کتابچه بنیاد حامیان دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_90981″ image=”5529″][/cz_image]

 

بنیاد حامیان دانشگاه تهران اقدام به انتشار کتاب بنیاد حامیان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران با هدف معرفی حمایت های خیرین نیک اندیش این دانشکده در سال های 1398 و 1399 و دانشجویان بورسیه برتر دوره های چهارم و پنجم این دانشکده کرده است.

بنیاد حامیان دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه تهران، با هدف گسترش فرهنگ اسلامی وقف در جامعه و بهره‌گیری از این فرهنگ در راستای توسعه کیفی و کمی رشته ادبیات و علوم‌انسانی در ۲۲ تیرماه ۱۳۹۴ تشکیل شد. نخستین جلسه مجمع عمومی بنیاد حامیان ادبیات در تاریخ بیست‌وسوم تیرماه ۹۴ تشکیل شد و از آن زمان تا کنون این بنیاد با تلاش برای جذب حمایت خیرین نیک‌اندیش، در راستای اعتلای ادبیات و علوم‌انسانی گام‌های موثری برداشته است.

در کتاب بنیاد حامیان دانشکده ادبیات همچنین اسامی حامیان و همیاران گرانقدر حساب اندوخته نیکوکاری دانشکده ادبیات دانشگاه تهران که در خلال سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ حامی اندوخته و صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران بوده اند، منتشر شده است.

همچنین در این کتابچه به معرفی دانشجویان افتخارآفرین بورسیه این دانشکده دو دوره چهارم و پنجم پرداخته شده است. این کتابچه با نظارت روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران منتشر شده است 

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد، بی‌شک دریچه‌ایست به سوی فردایی روشن؛ زیرا جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

کتاب بنیاد حامیان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید