اهدای جوایز دو استاد خیّر فقید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

جوایز زنده‌یادان «دکتر رضا حجازی» و «دکتر داوود پارساپژوه» دو تن از اساتید فقید گروه علوم و صنایع چوب دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، با نیت خیر خانواده نیک‌اندیش ایشان، به دانشجویان برتر مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این گروه اهدا شد.
روز دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 به رسم هرساله، هم‌زمان با برگزاری مراسم معارفه دانشجویان ورودی گروه علوم و صنایع چوب، جوایز دو استاد خیّر فقید این گروه به دانشجویان برتر در گرایش‌های مختلف رشته علوم و صنایع چوب اهدا شد.
جوایز سالیانه خیّرین جاودان گروه صنایع چوب دانشگاه تهران، طبق وصیت این خیّرین گرانقدر و با همت خانواده گرامی ایشان، توسط اساتید محترم این گروه به خانم «مریم حاصلی» و آقای «بهنام غلام‌پور» دو دانشجوی برتر مقطع دکتری هر یک به مبلغ 10 میلیون تومان، و خانم‌ها «فاطمه صفری»، «کیانا سلمانیان»، «مائده علیزاده»، «مهتا کوشا»، و آقای «مصطفی امیری» هر یک به مبلغ یک میلیون تومان اهدا شد. هم‌چنین در این مراسم، اساتید گروه چوب برای تشویق بیش‌تر دانشجویان به کوشش در مسیر اعتلای دانش و همراهی با خیّرین نیک‌اندیش دانشگاه تهران در مسیر ترویج فرهنگ نیکوکاری، مقرر کردند که یک جایزه به مبلغ 1 میلیون تومان به دانشجوی برتر کارشناسی این گروه اهدا شود.
هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از معماران آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.
شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه در وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید