اهدای ۱۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی برای تجهیز سیستم صوتی مسجد دانشگاه

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان، بنیاد محترم نیکوکاری جمیلی در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای تجهیز سیستم صوتی مسجد دانشگاه تهران اهدا کرد.

مسجد دانشگاه تهران از نخستین مساجد با طراحی مدرن در شهر تهران است که به وسیله عبدالعزیز فرمانفرماییان طراحی و در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۴۵ با حضور ایوب خان، رئیس‌جمهور پاکستان، افتتاح شد.

مسجد دانشگاه تهران در فضایی به وسعت ۱۸۰۰ مترمربع ساخته شده که ۹۰۰ مترمربع به شبستان و ۹۰۰ مترمربع نیز به صحن مسجد اختصاص یافته ‌است. زیرسازی بنا از سنگ اصفهان و بتن مسلح و دارای گنبدی به شکل عدسی است که پایه‌های آن را ستون‌های مورب از بدنه اصلی ساختمان جدا کرده ‌است. ستون‌ها و فلکه دور گنبد و شبکه‌های طبقه اول از کاشی معرق و توسط استادان کاشی‌ساز اصفهانی تراشیده و نصب شده است. کتیبه‌های شبستان نیز به همین شیوه از زمینه یک رنگ ساخته شده‌است. 

از آنجایی که سیستم صوتی مسجد دانشگاه تهران اخیرا دچار مشکل بود، بنیاد نیکوکاری جمیلی در سال ۹۹ مسجد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را برای تجهیز و تعمیر سیستم صوتی مسجد دانشگاه اهدا کرد.

شایان ذکر است که بنیاد نیکوکاری جمیلی از خیرین و حامیان ارزشمند و نیک‌اندیش دانشگاه تهران است که تا به امروز حمایت‌های مادی و معنوی در زمینه‌های گوناگون، نظیر بورسیه دانشجویان، برگزاری جشنواره اندیشمندان جوان، کمک‌های خیرخواهانه در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، کمک به تجهیز و بازسازی برخی ملزومات کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، حمایت از تجهیز موزه جانورشناسی پردیس علوم، تامین برخی از تجهیزات خوابگاه‌های دانشگاه تهران و تأمین هزینه‌های جاری بنیاد داشته است. 

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیشه و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

اخبار مرتبط:

بورسيه ۲۰۰ دانشجوي برتر كارشناسي دانشگاه تهران توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار شد

تعهد ۵۰۰ میلیون تومانی بنیاد نیکوکاری جمیلی برای بازسازی خوابگاه های دانشگاه

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید