اهدای ۱۰ میلیون تومان توسط دکتر بیاد به دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، دکتر مریم بیاد در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای اعطای وام به دانشجویان متقاضی دانشگاه تهران با اولویت دانشجویان دانشکده زبان‌ها اهدا کرد.

دکتر مریم بیاد عضو هیات‌علمی دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران و مشاور رئیس دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی در امور بین‌الملل است که تحصیلات خود را در دانشگاه لندن سپری کرده است.

ایشان از خیّرین نیک‌اندیش دانشگاه تهران هستند که خود و خانواده‌شان، از سال ۱۳۹۵ جزء حامیان گرامی دانشگاه بوده و همچنین در زمینه جذب خیّرین بزرگوار دیگر، تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

از نمونه اقدامات پیشین ایشان، در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ اهدای مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای حمایت از دانشجویان متقاضی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است.

این عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران در ۵ ماه نخست سال ۱۳۹۸، با اهدا مبلغ ۴ میلیون تومان برای بورسیه دو دانشجوی متقاضی و اهدا یک عدد ویلچر به مبلغ ۱ میلیون و ۱۷۴ هزار تومان به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، حمایت خیرخواهانه خود از دانشگاه را تداوم بخشید.

دکتر مریم بیاد در زمستان ۱۳۹۸ به یمن قدم نوه‌ی خود روشا اورندی، سه دانشجوی دانشگاه تهران را بورسیه کرد.

ایشان علاوه بر کمک شخصی در تامین تجهیزات دانشگاه، تاکنون چندین خیر نیک‌اندیش بین‌المللی را به حمایت از دانشگاه تهران جذب کرده‌اند.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید