اهدا 719 جلد کتاب از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران

معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد 719 مجلد کتاب چاپ جدید در حوزه‌های مختلف به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اهدا کرد.

اتعداد 719 مجلد کتاب چاپ جدید در حوزه‌های مختلف از طرف معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اهدا شد، که برآورد مبلغ آن در حدود  30 میلیون تومان است و پس از طی مراحل ثبت و فهرست‌نویسی در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌گیرد.

معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد با اقدام نیک اندیشانه در حمایت از نماد آموزش کشور سهیم شده است. تاریخ ایران نشان دهنده این است که خیرین همواره به توسعه علم و دانش افزوده اند و حامی فرزندان میهن عزیزمان بوده اند.

به راستی شما پیشگامان بخشش و مهربانی هستید و درود بر شما که بخشش را ارج می‌نهید و امروز دانشگاه تهران با تعداد بی‌شماری از جوانان مشتاق تحصیل در این دانشگاه، همواره نیازمند یاری شما نیک‌اندیشان است. چه عملی شایسته تر از گام برداشتن برای تقویت این مهد دانش و مرکز تربیت بهترین استعدادهای این مرز و بوم که برای برافراشته نگاه داشتن پیشرفت علمی، بدان گام می نهند.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از خیرین نیک اندیش درخواست دارد برای اقدامات حمایتی خود با مراجعه با وبسایت بنیاد به نشانی https://utf.charityapp.ir/pay   نسبت به یاری‌گری آینده‌سازان کشور اقدام نمایند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید