اولین جلسه مشترک کمیته‌های تخصصی اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.

 

روابط عمومی دانشگاه تهران: اولین جلسه مشترک کمیته‌های تخصصی اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه (AUAP) روز چهارشنبه برابر با ۲۵ آگوست، به صورت مجازی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور پیتر پی لورل، رئیس اتحادیه دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه برگزار شد، رؤسای کمیته‌های تخصصی «فناوری دیجیتال» (Digital and Transformation Committee (DTC))، «ارتباطات» (Communication Committee (C2))، «تضمین کیفیت» (Quality Assurance Committee (QAC)) و «پژوهش و نوآوری» (Research and Innovation Committee (RIC)) و «نمایندگان مسئولین کشوری» (Country Chapter Chair Committee (C4)) نقشه راه فعالیت‌های آتی خود با هدف ارتقا برند این اتحادیه ارائه دادند.
در این نشست، همچنین دکتر نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران نیز به عنوان رئیس کمیته «فناوری دیجیتال»، گزارشی از فعالیت‌های این کمیته ارائه داد. علاوه بر این، دکتر فاطمی، رئیس مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه نیز گزارش تفصیلی از روند برگزاری جشنواره «دانشگاه تهران دیجیتال» ارائه و از آن به عنوان الگویی برای سایر دانشگاه‌های منطقه آسیا و اقیانوسیه برای گذار به «دانشگاه دیجیتال» یاد کرد.

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید