اولین شماره گاهنامه یاریگر «نشریه خبری آموزشی مددکاری اجتماعی» منتشر شد.

اولین شماره گاهنامه یاریگر با همکاری مرکز مشاوره معاونت دانشجویی دانشگاه تهران و بنیاد حامیان دانشگاه تهران منتشر شد.

نشریه خبری آموزشی مددکاری اجتماعی که از آن به عنوان گاهنامه یاریگر یاد می‌شود، با همکاری مرکز مشاوره معاونت دانشجویی دانشگاه تهران و بنیاد حامیان دانشگاه تهران در زمستان ۱۴۰۰ به چاپ رسید.
نشریه‎‌ی حاضر با شعار«من هستم، چون ما هستیم» با تمرکز برمشکلات و حمایت‌های اقتصادی از دانشجویان دانشگاه تهران در پنج بخش نگارش یافته‌است.
علاقه‌مندان و صاحب‌نظران محترم می‌توانند جهت همکاری و ارائه ایده‌ها و نظرات خود، از طریق شماره تماس ۰۹۰۳۹۴۸۴۷۳۲ با واحد توسعه مشارکت‌های مردمی بنیاد حامیان دانشگاه تهران در ارتباط باشند.
لازم به ذکر است که در راستای تحقق اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه تهران و به منظور اعتلای فعالیت های علمی، پژوهشی و توسعه دانش بشری در جمهوری اسلامی ایران، طرح حمایت از دانشجویان متقاضی دانشگاه تهران در راستای فراهم نمودن شرایط مناسب تر برای ایشان با حمایت خیرین نیک اندیش توسط بنیاد حامیان دانشگاه تهران ایجاد شده‌است.
در این طرح دانشجویان مستعد دارای مشکلات اقتصادی که از طرف معتمدین بنیاد، مرکز مشاوره دانشگاه تهران و معتمدین منتخب بنیاد معرفی می‌شوند، کمک‌های مادی و معنوی با حمایت خیرین ارجمند دانشگاه تهران دریافت می‌کنند.
جزئیات تفصيلی تمامی اخبار، فراخوان‌ها، شیوه‌های حمایت از دانشگاه و گزارش‌هاي مربوط به فعاليت‌هاي بنیاد حامــیان دانشگاه تهــران در پايگاه اطلاع‌رسانی بنیاد به آدرس https://utf.ut.ac.ir/ موجود اســت و علاقه‌مندان می‌تواننـد با مراجعه بــه اين پايگاه، اطلاعات بيشــتری در زمینه‌های یاد‌شده کسب نمايند.

برای مشاهده اولین شماره از سلسله گاهنامه‌های یاریگر اینجا را کلیک نمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید