برگزاری جلسه بررسی مسیر پیشبرد ایده برگزیدگان چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

جلسه بررسی مسیر پیشبرد ایده برگزیدگان چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در روز سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

جلسه بررسی مسیر پیشبرد ایده برگزیدگان چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، در حوزه کسب و کارهای نوپا و حوزه ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر با حضور دکتر علیرضا ساری، دکتر ناصر غلامی، مهندس سروش مودب و خانم‌ها شادی جمیلی و ندا بهشتی در 18 آبان ماه برگزار شد.
در این جلسه برگزیدگان حوزه کسب و کار نوپا آقای حسین واثقی دودران برگزیده اول و احرام شاه‌محمدی برگزیده سوم به ارائه گزارش پیشرفت ایده های خود پرداختند. همچنین در حوزه ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر ایده خانم مطهره کل‌العماد، به نمایندگی از طرف خانم مائده ‌ولیزاده، گزارش خود را مطرح کرد.
چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در 9 آذرماه 1399 برگزار شد. در این جشنواره ایده های برگزیده حوزه های علوم پایه انتخاب و در مسیر حمایت برای ورود به بازارکار قرار گرفت.

این جشنواره توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی و با همکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران و با هدف حمایت از ایده‌های دانش‌بنیان و پرورش استعداد‌های جوانان ایده پرداز، هر ساله برگزار می شود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید