حمایت از 22 دانشجوی متقاضی دانشگاه تهران توسط 2 خیر بین المللی دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران دکتر محمد حسین بیاد و آقای محمدرضا بیاد 22 دانشجو را با مبلغ 44 میلیون تومان بورسیه کردند.

این دو خیر نیک اندیش دانشگاه تهران در بهمن ماه سال جاری با اهدای مبلغ 44 میلیون برای حمایت از دانشجویان متقاضی دانشگاه تهران اهدا کردند.

دکتر محمد حسین بیاد با بورسیه 15 دانشجو و آقای محمدرضا بیاد با بورسیه 7 دانشجو در دوره هفتم بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران نقش بزرگی را در جهت کمک به پیشرفت علمی کشورشان ایفا کردند.

خانواده بیاد از خانواده های یاری رسان دانشگاه تهران هستند و همواره شاهد کمک های این خانواده خیر و نیک اندیش به دانشگاه عزیزمان یعنی دانشگاه تهران هستیم.
دکتر محمد حسین بیاد و مهندس محمدرضا بیاد در خارج از کشور نیز به یاد دانشگاه تهران و کشور خود هستند و در جهت کمک به پیشرفت دانشجویان دانشگاه تهران قدم بر می دارند.

این دو خیر نیک اندیش در سال های پیش و در دوره های پیشین بورسیه نیز در حمایت از دانشگاه از دانشجویان متقاضی حمایت کرده اند.

هر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند.

بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه بنیاد حامیان نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

لینک حمایت از دانشگاه تهران

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید