حمایت بنیاد آموزشی قلم‌چی از تجهیز مؤسسه لغت نامه دهخدا

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_108092″ image=”8164″][/cz_image]

بنیاد قلم‌چی در تجهیز استودیوی مؤسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی، به مبلغ 300 میلیون تومان سهیم شد.

حمایت مداوم بنیاد علمی آموزشی قلم چی از دانشگاه تهران هم‌چنان ادامه دارد و این بار در کمک به تجهیز استودیوی مؤسسه لغت نامه دهخدا یاری رسان بنیاد حامیان دانشگاه بوده است.

مؤسسهٔ لغت‌نامهٔ دهخدا نخستین سازمان در ایران است که برای تألیف فرهنگ لغت یا واژه نامه تأسیس شده است و در این مکان دوره های آموزش زبان فارسی نیز به صورت بر خط برگزار می‌شود.

بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی به همت مهندس کاظم قلم‌چی در سال 1370 تأسیس شد. این بنیاد به عنوان عضو هیئت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران همواره در حمایت از دانشگاه تهران در زمینه‌های مختلف فعالیت مستمر داشته است و جایگاه هیئت مؤسس این بنیاد را از سال 1394 بر عهده دارد.بنیاد علمی آموزشی قلم چی با تجهیز و ساخت خوابگاه ها، کتابخانه ها و… همچنین بورسیه دانشجویان عزیز نقش زیادی در ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان و دانشجویان داشته است.

خیرین نیک اندیش و توانگران می‌توانند با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیـان دانشگاه تهـران به نشانی https://utf.charityapp.ir/pay بنیاد حامیان دانشگاه تهران را در راستای اهداف خیر خواهانه یاری رسانند.

کار نیـک است که جاودانـه می‌ماند، هر حمـایتی از شما خیـرین نیک‌اندیش و نیـک‌نهاد نوید‌بخش فردایـی روشن برای آینـده‌سازان ایـران‌اسلامی است.

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید