حمایت بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد از آزمایشگاه فیزیولوژی جانوری

به گزارش بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد یکی از حامیان دانشگاه تهران مبلغ ۳۰ میلیون تومان را با هدف حمایت از آزمایشگاه فیزیولوژی جانوری دانشکده زیست پردیس علوم دانشگاه تهران اهدا کرد.

بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد در راستای اعتلای سطح دانش و فرهنگ کشور، حمایت‌های زیادی از دانشجویان دانشگاه تهران و سایر محصلان کشور کرده‌است. ازجمله حمایت‌های بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد در ششمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران می‌توان به بورسیه ۱۰۰ دانشجوی برتر کارشناسی ارشد وبورسیه ۵۰ دانشجوی متقاضی دانشگاه اشاره کرد.

بنیادفرهنگی مصلی‌نژاد به ریاست دکتر عباس مصلی‌نژاد، در راستای بازسازی خوابگاه‌های دانشگاه نیز حمایت‌هایی را انجام داده است که بازسازی خوابگاه رودکی نمونه‌ای از آن است.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش،فارغ از نوع و مقدار آن، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

اخبار مرتبط:

حمایت ۲۰۶ میلیون تومانی بنیاد فرهنگی مصلی نژاد از پژوهشگران دانشگاه تهران

حمایت از ۵۰ دانشجوی متقاضی دانشگاه توسط بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد

حمایت ۲۰۰ میلیون تومانی بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد از شرکت بیمارستانی دانشگاهیان

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید