همیار بنیاد حامیان در فهرست سرآمدان علمی کشور

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_105685″ image=”5728″][/cz_image]

دکتر کاظم عزیزی که از همیاران بنیاد حامیان دانشگاه تهران است، در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار گرفت.

به گزارش بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی دانشگاه تهران، در چهارمین نشست سرآمدان علمی کشور که در تاریخ ۲۶ خرداد ماه با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور برگزار شد، بنا بر اعلام فدراسیون سرآمدان علمی ایران، ۹ عضو هیأت‌علمی دانشگاه تهران در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار گرفتند.
دکتر کاظم عزیزی یکی از این اساتید سرآمد کشور است که از همیاران اندوخته و صندوق سرکایه گذاری دانشگاه تهران است. دکتر عزیزی مقطع کارشناسی خود را در دانشگاه تبریز، کارشناسی ارشد را در دانشگاه صنعتی شریف و مقطع دکتری را در دانشگاه فنی خاورمیانه گذرانده است. این استاد دانشگاه تهران که از سرآمدان علمی کشور است طی ۶ قسط از فعالیت‌های نیک‌اندیشانه بنیاد حمایت کرده است. استاد فیزیک پردیس علوم دانشگاه تهران از دی ماه ۱۳۹۹ به جمع خیرین بنیاد حامیان دانشگاه تهران پیوسته است. او یکی از اعضای هیات‌علمی پردیس علوم دانشگاه تهران است که در ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ توانست یکی از اساتید سرآمد علمی کشور شود.
برنامه دستیابی به مرجعیت علمی، پروژه‌ی خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد. از اهداف اصلی این برنامه شناسایی و حمایت از افراد توانمند علمی است تا تعاملات بین‌المللی با محققان  و مراکز معتبر علمی صورت گیرد.
 از دیگر اهداف فدراسیون سرآمدان علمی کشور، دستیابی به افزایش افراد نظریه‌پرداز علمی و به وجود آوردن مراکز سرآمد در میان ۱۰۰ مرکز برتر جهان است. این فدراسیون تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است و توانسته در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ نفر از پژوهشگران کشورمان را به‌عنوان سرآمدان علمی معرفی کند. این فدراسیون برای حمایت از آنها گرنت خدمات شبکه آزمایشگاهی، امتیاز جذب محقق پسا دکتری و حمایت‌های نقدی اختصاص داده است.
بنیاد حامیان دانشگاه تهران ضمن تبریک به این خیّر نیک‌اندیش دانشگاه، امیدوار است تا موفقیت‌های روزافزون ایشان و تمامی خیرین گرامی را شاهد باشد.
هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید. شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی http://localhost/actest نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.
 
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید