درخشش دانشجو بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران در کسب جایزه ملی البرز

 

 آقای محمد امین وزیری راد دانشجو دوره چهارم بورسیه بنیاد حامیان موفق به کسب جایزه ملی البرز شد.

آقای محمد امین وزیری راد دانشجوی مقطع دکتری رشته مهندسی سیستم های انرژی دانشکده علوم و فنون نوین موفق به کسب جایزه البرز شدند. جایزه البرز به عنوان نوبل ایرانی شناخته می‌شود و آقای وزیری راد یکی از ده دانشجوی برتر علوم فنی و مهندسی کشور است که موفق به کسب این جایزه شده است. اقای وزیری راد در سال های اخیر موفق به چاپ بیش از 10 مقاله ISI معتبر در حوزه انرژی شده است و بیش از 5 مقاله کنفرانسی را چاپ کرده است. داوری برای معتبر ترین نشریات بین‌المللی حوزه انرژی، عضویت در هیئت ژوری کنفرانس های بین‌المللی و تدریس به عنوان دستیار آموزشی در دانشگاه تهران، ثبت اختراع در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، کسب سهمیه استعداد درخشان در دوره کارشناسی ارشد و سردبیری نخستین سال نشریه علمی دانشجویی حفاظت آب، خاک و هوا دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران از جمله افتخارات آقای وزیری راد است. آقای وزیری راد در دوره کارشناسی ارشد، موفق به کسب بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران شده است.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران کسب این جایزه معتبر علمی را به ایشان تبریک گفته و برای آقای وزیری راد آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از خیرین نیک اندیش درخواست دارد با توجه به این ایام و لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، می‌توانند با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.charityapp.ir/pay نسبت به حمایت از آینده سازان کشور و اعتلای علم و دانش، اقدام نمایند.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام‌بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

با پیوستن به ‌کانال و صفحات مجازی بنیاد حامیان دانشگاه تهران در شبکه‌های اجتماعی به شناسه hamiyanut@ از آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه‌های خیرین، بورسیه، رویداد‌هاو فرخوان‌های بنیاد حامیان مطلع شوید.

 

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید