راه اندازی جایزه تحصیلی دکتر پریچهر احمدیان طهرانی و دکتر محمد جواد مراد اسحاقی در دانشگاه تهران

  جایزه تحصیلی دکتر پریچهر احمدیان طهرانی و دکتر محمد جواد مراد اسحاقی راه اندازی شد.

بنا به نیت دکتر پریچهر احمدیان طهرانی استاد بازنشسته پردیس کشاورزی و منابع طبیعی جایزه تحصیلی دکتر پریچهر احمدیان طهرانی و دکتر محمد جواد مراد اسحاقی راه اندازی شد.

دکتر پریچهر احمدیان طهرانی استاد بازنشسته پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با اهدای مبلغ 100 میلیون تومان برای راه اندازی این جایزه تحصیلی اقدام کرد.

بنا به نیت خیر نیک اندیش این مبلغ به صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران اهدا شد و از محل منافع حاصله، دو سوم آن به صورت سالانه به اهدای «جایزه تحصیلی دکتر پریچهر احمدیان طهرانی و دکتر محمد جواد مراد اسحاقی» تخصیص خواهد یافت و یک سوم باقیمانده نیز برای افزایش سرمایه این جایزه اختصاص می یابد. 

این جایزه به دانشجویان برتر گروه زراعت و اصلاح نباتات و گروه گیاه‌پزشکی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران تعلق خواهد گرفت.

اصل كمک دکتر پریچهر احمدیان تهرانی در صندوق نيكوكاری سرمايه‌گذاری شده و هر سال از محل منافع آن به دانشجویان برتر رشته های ذکر شده جایزه اهدا خواهد شد.

این جایزه کمک شایانی در راستای ارتقای سطح پژوهش در این رشته‌ها خواهد کرد. 

امیدواریم این اقدامات نیک‌اندیشانه در جامعه علمی گسترش یابند و اقدامات خیر علمی بیش از پیش راهگشای جویندگان راه علم شود.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از خیرین نیک‌اندیش درخواست دارد با توجه به این ایام و لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.charityapp.ir/pay?pid=2 نسبت به حمایت از آینده سازان کشور و اعتلای علم و دانش، اقدام نمایند.

‎هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام‌بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید