طرح جمع‌آوری شاخه و برگ درختان دانشگاه تهران به همت یک خیّر نیک‌اندیش اجرایی می‌شود

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نقل از ایسنا، با کمک یکی از خیرین نیک‌اندیش دانشگاه تهران، در حوزه فعالیت‌های دانشگاه سبز، طرح جمع‌آوری شاخه و برگ درختان در سازه‌ای مخصوص و تجمیع آن‌ها تحت شرایط خاص در سال 1400 انجام خواهد گرفت و این شاخه و برگ‌ها با روش‌های گوناگون به کود تبدیل خواهند شد.

در این زمینه دکتر سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگویی با ایسنا خاطرنشان کرد: «کود حاصل از این فرآیند یکی از مرغوب‌ترین کودهای حاوی منیزیم و فسفات است که بخش زیادی از کود طبیعی مورد نیاز مصارف گل‌کاری، پوشش گیاهی و فضای سبز کوی دانشگاه و سایرخوابگاه‌های تابعه را تأمین خواهد کرد».

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره برنامه‌های دانشگاه تهران برای جلب مشارکت خیرین در حوزه ساخت‌وساز و بازسازی خوابگاه‌ها از دعوت این دانشگاه از دانش‌آموختگان ساکن کوی دانشگاه در این طرح خبر داد و افزود: «امسال طرح ایجاد شبکه حامیان کوی دانشگاه را در دستور کار قرار دادیم و جلساتی هم به این منظور برگزار کرده‌ایم و از همه دانش‌آموختگانی که در کوی دانشگاه ساکن بوده‌اند و هم‌اکنون نیز علاقمند هستند که ادای دین کنند و محل اسکان آینده‌سازان کشور را اراتقاء و توسعه دهند، دعوت می‌کنیم در حوزه‌های ساخت خوابگاه، خرید تجهیزات و طرح دانشگاه سبز و … ما را همراهی کنند».

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش، فارغ از نوع و مقدار آن، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید. شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید