علی دلال شریفی دانشجوی افتخارآفرین بورسیه بنیاد حامیان

علی دلال‌شریفی دانشجوی افتخارآفرین بورسیه دوره پنجم و ششم که موفق به اخذ رتبه برتر در رشته خود شده است در مصاحبه با خبرنگار بنیاد حامیان دانشگاه تهران نظر خود را راجع به بورسیه و حمایت بنیاد حامیان از دانشجویان بیان کرد که در ادامه مشروح آن را باهم می‌خوانیم:

خودتان را معرفی کنید:

 من علی دلال‌شریفی دانشجوی ترم چهارم کارشناسی مدیریت مالی دانشگاه تهران هستم. هم‌اکنون رتبه اول رشته هستم و از سال ۹۸ دو دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران شدم.

چگونه با بنیاد آشنا شدید؟

برادرم دانشجوی ورودی سال ۹۴ دانشگاه بود که با معدل بالا در بورسیه بنیاد پذیرفته شد و مدتی هم در حسابداری بنیاد حامیان کار می‌کرد. من هم بعد از ورود به دانشگاه می‌دانستم که بنیاد حامیان دانشگاه تهران، دانشجویان را بورسیه می‌کند بنابراین ثبت‌نام کردم.

چقدر با فعالیت‌های بنیاد آشنایی دارید؟

با فعالیت‌های بنیاد علاوه بر بورسیه آشنایی دارم و می‌دانم که دانشجویان را در مسیر کاری و استارتاپی کمک می‌کنند و حتی امکان کار پاره‌وقت دانشجویی در بنیاد حامیان دانشگاه تهران فراهم است. در دوران کرونا هم دیدم که برای بسیاری از دانشجویانی که از نظر مالی توان خرید تبلت نداشتند، تبلت خریداری شد تا بتوانند در کلاس‌های مجازی راحت‌تر شرکت کنند.

اگر شما روزی خیّر دانشگاه تهران شوید چگونه به دانشجویان کمک می‌کنید؟

من به این موضوع فکر کردم و به نظرم نکته مهمی است که به اشتغال دانشجویان توجه بیش‌تری شود. به‌طور مثال در مورد رشته تحصیلی من، فعالیت در سازمان‌ها اهمیت زیادی دارد. اگر دانشجویان بدانند که بعد از اتمام تحصیل در همان دانشگاه با حمایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران امکان فعالیت در شرکتی مرتبط با رشته وجود دارد، بسیار برایشان روحیه‌بخش خواهد بود.

به نظر شما بنیاد در موفقیت دانشجویان چقدر نقش دارد؟

طبیعتا اگر دانشجویان فکر کنند که کسی پشتیبان آن‌هاست و از پیشرفت‌شان قدردانی می‌کند بسیار حس خوبی پیدا می‌کنند و حمایت‌های خیرین از دانشجویان در قالب بورسیه باعث انگیزه دانشجویان می‌شود.

به‌عنوان سخن پایانی اگر نکته‌ای لازم است بفرمایید.

 من از بنیاد بابت حمایت‌ها و پیگیری‌های مادی و معنوی از دانشجویان تشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده بتوانم بعد از کسب موفقیت جزو خیرین باشم و از دانشجویان حمایت کنم.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران ضمن تشکر از آقای علی دلال شریفی که وقت گرانبهایشان را در اختیار ما قرار دادند، برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار، در حوزه‌های مختلف خیرین، بورسیه، رویداد‌ها و فراخوان‌های بنیاد حامیان دانشگاه تهران به کانال تلگرامی بنیاد به نشانی https://t.me/hamiyanUT بپیوندید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید