گفت‌وگو با همیار اندوخته و صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران، فاطمه اردوخانی:

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_69183″ image=”6287″][/cz_image]

خانم فاطمه اردو‌خانی از خیرین اندوخته نیکوکاری دانشگاه تهران، رئیس اداره خدمات آموزشی پردیس علوم دانشگاه تهران است. ایشان از خیّرین نیک‌اندیش دانشگاه تهران هستند و ماهانه از دانشگاه حمایت می‌کنند. اردوخانی در گفتگو با خبرنگار بنیاد حامیان دانشگاه تهران، از نحوه آشنایی با بنیاد و نقش بنیاد در آینده دانشجویان می‌گوید. در ادامه مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

  • لطفا خودتان را معرفی کنید.

اردوخانی رئیس اداره خدمات آموزشی پردیس علوم هستم و 27 سال سابقه کار دارم.

 

  • نحوه آشنایی شما با بنیاد حامیان دانشگاه تهران چگونه بود؟

بنیاد حامیان جلسه‌ای در پردیس علوم داشتند که من با اهداف بنیاد آشنا شدم و بعد از صحبت با یکی از همکارانم خانم امیر‌آتشانی تصمیم گرفتم جزئی از خانواده بنیاد شوم.

 

  • آیا مایل هستید سایر همکاران خود را به انجام کار خیری در دربنیاد حامیان دعوت کنید؟

بله، من هرگاه وقت کنم همکاران خود را با فعالیت بنیاد آشنا می‌کنم و سعیم بر این است که آن‌ها را برای انجام کار خیر تشویق کنم.

 

  • بنیاد حامیان دانشگاه تهران را در آینده چگونه می‌بینید؟

با توجه به گزارش‌هایی که از بنیاد دریافت کنم، بنیاد روند روبه رشدی دارد. به نظر من بنیاد باید در زمینه ارتباط با صنعت بهتر عمل کند، بدین صورت که دانشجویان را به شرکت‌های صنعتی برای کارآموزی معرفی کند. هدف بنیاد این باشد که دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی توانایی به کار‌گیری مهارت‌های خود را داشته‌باشند.

 

  • چه توصیه‌ای به دانشجویان دانشگاه دارید؟

دانشجویان بهتر است در زمینه یادگیری علم و دانش سعی و تلاش بیشتری داشته‌باشند. سعی کنند در طول سال تحصیل خود علاوه بر بالا بردن معدل، مهارت‌های خود را هم تقویت کنند.

 

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از خیرین نیک اندیش درخواست دارد با توجه به این ایام و لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی، برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، می توانند با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و اعتلای علم و دانش، اقدام نمایند.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام‌بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید