فرصتی برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران

موسسه‌ی استنادی علوم و پایش علم و فناوری(ISC) در یک اقدام نیک‌اندیشانه دسترسی به منابع خود را تا پایان ماه جاری رایگان اعلام کرده است.
موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری(ISC) از ابتدای همه گیری بیماری کرونا جهت دسترسی غیرحضوری، آسان و بدون هزینه ی کاربران خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می‌کند. دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران می‌توانند برای دسترسی به خدمات این موسسه به آدرس https://ricest.ac.ir مراجعه کرده و مقالات مورد نیاز خود را دانلود و مطالعه کنند.
این موسسه ی دسترسی به کتاب های الکترونیکی و مقالات علمی فارسی، انگلیسی و عربی و مقالات نشریات و کنفرانس ها در پایگاه های اطلاعات علمی خود را تا پایان شهریور ماه 1400رایگان اعلام کرده است. این مجوز از طرف هیئت رییسه موسسه به صورت یک ماهه صادر شده است.
اطلاعات بیشتر و راهنمای جستجو در منابع این موسسه، در صفحه ی اینستاگرام آن به آدرس @ricest.ac.ir قرار گرفته است.
امکان بازدید مجازی و کاملا رایگان از مرکز منطقه ای و پایگاه اسنادی و همچنین آشنایی بیشتر با خدمات آن نیز فراهم شده است.

شما خیر نیک اندیش می‌توانید با توجه به لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده سازان کشور و اعتلای علم و دانش، اقدام نمایند.
‎هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام‌بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید