نشست مشترک اعضای کمیته بین الملل بنیاد و مشاورین بین الملل دانشگاه تهران برگزار شد.

جلسه مشترک کمیته بین الملل بنیاد حامیان با مشاورین بین الملل دانشگاه تهران با هدف تبادل نظر در جهت تحقق همکاری های بین المللی برگزار شد.

در این جلسه که خانم دکتر زبردست، معاون اداره كل اعضاي هيات علمي و دانشجويان بين الملل معاونت بين الملل دانشگاه تهران، آقای دکتر حمزه و آقای دکتر روزبهانی مشاوران بین الملل دانشگاه، آقای مهندس اشکان محمدی، رئیس کمیته بین الملل و آقای بلوچی حضور داشتند، ضمن بیان اهداف و نیازهای مشترک، به هم اندیشی در خصوص ارائه راهکار های موجود برای رفع نیاز دانشجویان پرداختند. این جلسه در تاریخ 15 آذر ماه برگزار شد.

در ادامه جلسه ضمن تاکید بر این موضوع که در حال حاضر 20 تا 50 درصد بودجه دانشگاه های برتر جهان توسط مردم و خیرین تامین می شوند و این دانشگاه ها مستقل و جدا از حمایت دولتی در حال فعالیت هستند ، به این موضوع که حمایت از دانشگاه ها و انواع حمایت از دانشجویان توسط مردم امری طبیعی و جا افتاده تلقی می شود اشاره شد و گام نخست برای معرفی بهتر و فرهنگ سازی در جهت حمایت از علم و دانشگاه در کشور، ترویج فرهنگ نیکوکاری علمی مطرح شد.

در این راستا، پیشنهاد ساخت کلیپی با حضور اساتید محترم دانشگاه تهران برای  معرفی بنیاد حامیان و شفاف سازی اهداف این بنیاد مطرح شد که با استقبال گرم از جانب دکتر حمزه و دکتر روزبهانی همراه بود و بلافاصله پس از اتمام جلسه ضبط ویدیوها آغاز شد.

 

با توجه به تفاهم نظر بین اعضا مقرر شد جلسات دیگری در جهت ادامه همکاری و تبادل نظر و پیشنهادات با دو طرفین برگزار شود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید