کتابچه بنیاد حامیان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی منتشر شد

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_11173″ image=”6225″][/cz_image]

بنیاد حامیان دانشگاه تهران اقدام به انتشار کتاب بنیاد حامیان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با هدف معرفی حمایت‌های خیرین نیک اندیش این پردیس در سال‌های 1398-1399 و معرفی دانشجویان بورسیه برتر و دانشجویان افتخارآفرین پردیس کرده است.

بنیاد حامیان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با هدف اعتلای فرهنگ وقف و آگاه ساختن خیرین نسبت به نیازمندی‌های مختلف دانشجویان پردیس برای تحصیلی با کیفیت و  توسعه کمی و کیفی رشته‌های پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در فروردین 1400 تاسیس شد و اولین جلسه شورای عمومی آن در همان تاریخ برگزار شد.

ابتدای کتاب با ذکر اسامی اعضای هیئت مدیره و رئیس بنیاد حامیان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی آغاز شده است. دکتر سید حسین گلدانساز رئیس این هیئت و دکتر ویسه، دکتر ابراهیم‌زاده موسوی، دکتر میرطاهرموسوی، حجت‌الاسلام فضل الله ذاکری، مهندس سیدمسعود موسوی و مهندس احمد کاظمی از اعضای اصلی هیئت مدیره و دکتر عباسعلی زالی، دکتر محمد حسین امید، دکتر شامخی و دکتر گرجی از اعضای علی‌البدل این بنیاد هستند.

در ادامه به اسامی خیرین نیک‌اندیش، همیاران حساب اندوخته نیکوکاری، دانشجویان بورسیه و افتخارآفرین چند سال اخیر پردیس کشاورزی و منابع طبیعی پرداخته شده است.

این کتاب با نظارت روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران و حمایت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی منتشر شده است.

هر حمایتی از طرف شما خیر نیک اندیش و نیک نهاد؛ چه کوچک و چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست به سوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید فردا به غرور و سرور خواهید دروید. شما نیز میتوانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانیhttps://utf.charityapp.ir/  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید

 

لینک دریافت کتابچه


 

[cz_image][/cz_image]
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید