کلنگ «مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار» با سرمایه‌گذاری گروه صنعتی گلرنگ زده شد.

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_100967″ image=”10883″][/cz_image]

 

مراسم کلنگ‌زنی «مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار» روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه 1401 هم‌زمان با سالروز تولد زند‌یاد «استاد محمدکریم فضلی» بنیان‌گذار فقید گروه صنعتی گلرنگ و با سرمایه‌گذاری مالی این گروه صنعتی، در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

 

«دکتر مهدی فضلی» مدیرعامل محترم گروه صنعتی گلرنگ در این مراسم با اشاره به هدف تاسیس مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار و نیز آرزوی بنیان‌گذار فقید گلرنگ برای افزایش تعداد همکاران در مجموعه گلرنگ گفت: «امروز در گروه صنعتی گلرنگ 45 هزار همکار هستیم و عهد کرده‌ایم تا سال 1410 قولی را که به بنیان‌گذار این مجموعه داده‌ایم، محقق کنیم و 100 هزار نفر همکار داشته باشیم.»

 

دکتر فضلی در ادامه سخنان خود از برنامه‌ریزی مجموعه گلرنگ برای پیوستن به یکی از 500 شرکت برتر جهان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تاسیس مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار بتواند در آینده در افزایش تولید ناخالص داخلی و بهره‌وری در سطح کشور تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

 

«دکتر سیدمحمد مقیمی» رییس دانشگاه تهران نیز در سخنرانی خود در این مراسم عنوان کرد: «یکی از دغدغه‌های همیشگی ما در رشته مدیریت این بود که علاوه بر تلاش‌های علمی، در بخش عملی هم قوی عمل کنیم. با ساخت این مرکز خواهیم توانست که این دغدغه قدیمی را برطرف کنیم، به‌نحوی که در گام اول بتوانیم رهبران کسب‌وکارهای کارآفرینانه را استعدادیابی کنیم و در گام‌های بعدی افراد مستعد بتوانند توانایی رهبری خود را در یک فضای مطمئن بیازمایند».

 

در ادامه این مراسم تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه تهران و گروه صنعتی گلرنگ امضا شد که به امضای «دکتر مهدی فضلی» مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و «دکتر سیدمحمد مقیمی» رییس دانشگاه تهران رسید. گفتنی است «مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار» با سه هدف عمده ساخته می‌شود که این اهداف عبارتند از:

  1. به طور اختصاصی برای گروه صنعتی گلرنگ مجموعه‌ای از مدیران شایسته با مهارت‌های رهبری همه‌جانبه پرورش دهد.
  2. مدیران آینده‌ شرکت‌های ایران را تربیت کرده و رشد دهد، به‌نحوی که سازمان‌ها با اطمینان از کیفیت، مدیران خود را از دانش‌آموختگان این مرکز انتخاب کنند.
  3. به مدیران کنونی و اعضای هیات‌مدیره دستگاه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها، خدمات آموزشی و بینش‌افزایی و مهارت‌افزایی ارائه دهد.

 

در پایان این مراسم، کلنگ مرکز توسعه رهبران کسب‌وکار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران توسط رییس محترم دانشگاه تهران و مدیرعامل محترم گروه صنعتی گلرنگ زده شد.

 

«گروه صنعتی گلرنگ» مجموعه‌ای اقتصادی است که در زمینه‌های گوناگونی به سرمایه‌گذاری می‌پردازد. این مجموعه علاوه بر تولید کالا در داخل کشور و سرمایه‌گذاری‌ها و تبادلات بین‌المللی، یکی از خیرین گرانقدر و حامیان بزرگ دانشگاه تهران است. گروه صنعتی گلرنگ علاوه بر مشارکت‌های متعدد در ساخت و بازسازی بخش‌های مختلفی در دانشکده‌های دانشگاه تهران، به بورسیه دانشجویان برتر و حمایت از صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران نیز اهتمام دارد.

 

هر حمایتی از طرف شما خیر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد؛ بی‌شک دریچه‌ایست به‌سوی فردایی روشن؛ که جوانان تحت حمایت امروز شما، معماران آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید. شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه در وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.charityapp.ir/  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید