برگزاری دوره دوازدهم جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران

دوره دوازدهم جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، دوره دوازدهم جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران، با هدف تکریم خیرین نیک‌اندیش، حمایت از تحقق اهداف کمی و کیفی دانشگاه و توسعه مشارکت‌های مردمی، با حضور جمع کثیری از نیکوکاران، مسئولین، اعضای هیئت علمی، کارمندان، شرکت‌های حامی، دانش‌آموختگان، دانشجویان و پیشکسوتان در روز سه‌شنبه مورخ هجدهم اردیبهشت 1403 در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و دکتر محمود کمره‌ای رییس هیئت مدیره بنیاد حامیان، در ضمن سخنان‌شان به 1757 سال سنت دانشگاهی در ایران و 90 سالگی دانشگاه تهران به عنوان نماد این فخر ملی پرداختند و از ارزش و اهمیت تکریم خیرین، نیکوکاری در زمینه علم و حمایت از دانشگاه برای تداوم این مسیر باارزش سخن گفتند.

در دوره دوازدهم جشنواره خیرین و واقفین، به پاس همراهی ارزشمند نیکوکاران در زمینه بورسیه دانشجویان، ارتقا زیرساخت‌های دانشگاه تهران و حمایت از برگزاری رویدادها و مراسم‌ها، از ۳۰۳ خیر نیک‌اندیش با اهدای نشان نیکوکاری زرین بنیاد، نشان نیکوکاری زرین جشنواره، لوح احسان و تندیس جشنواره تقدیر به عمل آمد.

به برکت وجود نیکوکاران، حمایت از نهاد علم در حال گسترش است. بذری که کاشته‌شده، حالا دارد ثمره می‌دهد و البته باید به بالندگی‌اش توجه بیش‌تری کرد تا مزه شیرین محبتی خردمندانه را به دانشجویان و دانش‌دوستان بیش‌تری بچشاند و سازنده آینده سرزمین عزیزمان باشد.

در سال 1402، 1200 نفر از خیرین و واقفین، مجموعا با مبلغی بالغ بر 300 میلیار تومان، در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و رفاهی از دانشگاه تهران حمایت کردند.

برای خواندن مطالب بیش‌تر و جذاب‌تر و همراهی با ما در راستای ساختن بنیادی نیک و مستحکم برای دانشگاه و پیش‌بردن مرزهای علم، سایت و صفحات بنیاد حامیان دانشگاه تهران در فضای مجازی را دنبال نمایید.

برای ورود به صفحه جایزه حمایتی تحصیلی بنیاد حامیان دانشگاه تهران:          کلیک کنید     

برای ورود به کانال تلگرام بنیاد حامیان دانشگاه تهران:                                 کلیک کنید     

برای ورود به صفحه اینستاگرام بنیاد حامیان:                         کلیک کنید    

برای ورود به کانال واتساپ بنیادحامیان:                               کلیک کنید

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید