برگزاری اولین گردهمایی دانش‌آموختگان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران

دانشکده دامپزشکی

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، نخستین گردهمایی دانش‌آموختگان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، روز چهارشنبه 9 خردادماه ۱۴۰۳، به میزبانی بنیاد حامیان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در تالار حامدی این دانشکده، با هدف تجدید دیدار دانش‌آموختگان و ترویج فرهنگ نیکوکاری در زمینه علم، با حضور جمعی از خیرین بزرگوار، دانش‌آموختگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار گردید.

دکتر قمصری، ریاست دانشکده و دکتر احمدی، مدیرعامل بنیاد حامیان دانشکده دامپزشکی، ضمن سخنرانی خود به معرفی بنیاد حامیان دانشگاه تهران و ارزش حمایت از نهاد علم و دانشجویان پرداختند.

در ادامه دکتر کمره‌ای، رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بهترین سرمایه‌گذاری را فراهم کردن امکان رشد برای جوانان با انگیزه کشور دانست و افزود: دانش‌آموختگان دانشگاه تهران اصلی‌ترین مخاطبان بنیاد هستند. زیباترین اتفاق، برگشتن آن‌ها به دانشگاه و حمایت از این نهاد مهم است.

سپس دکتر مصلی‌نژاد، عضو هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران به سخنرانی پرداخت. او زیربنای قدرت را دانش دانست و گفت:‌ ما باید زندگی جوانان کشور را تامین و سرشار از امید کنیم تا در آینده تبدیل به شهروندانی مسئولیت‌پذیر شوند و این زنجیره نیکی را ادامه دهند.

جو مراسم بسیار صمیمانه و شاد بود و دانش‌آموختگان و اساتید، به مرور خاطرات و تجربه‌های جذاب و ارزشمند خود پرداختند. پس از تازه شدن دیدارها و تجدید رفاقت‌های پیشین، انتخابات کانون دانش‌آموختگان دانشکده دامپزشکی نیز برگزار شد تا یک نهاد موثر دیگر در راستای تقویت این دانشکده شروع به کار کند.

دانشکده دامپزشکی

برای خواندن مطالب بیش‌تر و جذاب‌تر و همراهی با ما در راستای ساختن بنیادی نیک و مستحکم برای دانشگاه و پیش‌بردن مرزهای علم، سایت و صفحات بنیاد حامیان دانشگاه تهران در فضای مجازی را دنبال نمایید.

برای ورود به صفحه جایزه حمایتی تحصیلی بنیاد حامیان:          کلیک کنید     

برای ورود به کانال تلگرام بنیاد حامیان:                                 کلیک کنید     

برای ورود به صفحه اینستاگرام بنیاد حامیان:                         کلیک کنید    

برای ورود به کانال واتساپ بنیادحامیان:                               کلیک کنید

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید