حسام قربانی:«بورسیه بنیادحامیان سبب ایجاد انگیزه در دانشجویان می‌شود»

 

حسام قربانی دانشجوی بورسیه دو دوره بنیاد حامیان دانشگاه تهران

دانشجویان، جوانان آینده‌ساز کشور عزیزمان هستند که با فراگیری و به کاربستن‌ علم می‌توانند در آینده نقش اصلی را در پیشرفت علم و دانش ایران اسلامی داشته‌باشند. در این راستا بنیاد حامیان دانشگاه تهران با حمایت‌های معنوی و مادی خیرین بزرگوار و نیک‌اندیش، زمینه را برای رشد وشکوفایی استعداد‌ها‌ و ارتقاء توانمندی‌های دانشجویان برتردانشگاه تهران فراهم می‌کند.

در این خصوص، روابط‌عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای بهره‌مندی از آراء و نظرات دانشجویان، با دانشجویان برتر و بورسیه ادوار مختلف بنیاد مصاحبه‌ می‌کند. آنچه در ادامه می‌خوانید مشروح گفتگوی خبرنگار بنیاد حامیان با حسام قربانی دانشجوی دو دوره بورسیه بنیاد حامیان است.

لطفاً خود را معرفی نمایید و از سوابق تحصیلی-علمی خود برای ما بگویید.

حسام قربانی هستم. سال 98 در مقطع کارشناسی رشته علوم قرآن و حدیث فارغ‌التحصیل شدم و از سال 99 به عنوان دانشجوی استعداد درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد رشتۀ علوم قرآن و حدیث مشغول تحصیل هستم. من در المپیاد علمی-دانشجویی سال 99، موفق به کسب رتبۀ برتر المپیاد شدم.

چگونه با بنیاد حامیان آشنا شدید و از چه ترمی بورسیه بنیاد شدید؟

ترم سوم مقطع کارشناسی فراخوان بورسیه بنیاد را در سایت دانشگاه دیدم و با توجه به این که رتبه نخست رشته بودم، در دوره‌های سوم و چهارم، توسط بنیاد بورسیه شدم.

نقش بورسیه بنیاد در موفقیّت شما چیست ؟

بدون شک، تشویق شدن و مورد حمایت قرار‌گرفتن به سبب پیشرفت و ارتقاء، حس خوبی به همراه دارد و باعث ایجاد انگیزه می‌شود. شخصاً در تلاش بوده‌ام در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنم مؤثّر و موفّق باشم. فرصتی همچون بورسیه، سبب شد در کنار اهدافی که برای آن‌ها تلاش می‌کنم، مورد حمایت بنیاد نیز قرار بگیرم.

آینده بنیاد حامیان را چگونه می‌بینید؟

بنیاد حامیان با در اختیار داشتن حمایت خیّرین و دانشجویان مستعد، قابلیّت‌های فراوانی دارد و مطمئناً دانشجویانی که به هر نحوی از حمایت بنیاد برخوردار می‌شوند، در آینده‌ای نزدیک جبران خواهندکرد.

به عنوان سؤال آخر اگر مطلبی است، بیان کنید.

از فعالان و حامیان بنیاد حامیان به سبب تلاش خالصانه و حمایت‌های مادی و معنوی کمال تشکر را دارم و برای ایشان سلامتی و موفقیت روز افزون را خواستارم. امیدوارم همانگونه که خودم مورد حمایت بنیاد قرار گرفتم، در آینده بتوانم از دانشجویان حمایت کنم.

برای آقای حسام قربانی آرزوی موفقیت و تندرستی داریم.

شما خیر نیک‌اندیش نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نشانی https://utf.charityapp.ir/pay?pid=4 نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

‎هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام‌بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد‌بـود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید