اهدای بیش از ۱۷هزار جلد کتاب به دانشجویان برتر دانشگاه تهران توسط بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_83947″ image=”5548″][/cz_image]

بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در راستای مسئولیت اجتماعی به دانشجویان رتبه برتر دانشگاه تهران شامل دانشجویان جدیدالورود، دانشجویان برتر و برگزیدگان انجمن‌های علمی بیش از ۱۷ هزار جلد کتاب دانشگاهی اهدا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نقل از روابط عمومی بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی، این بنیاد در سال ۱۳۹۹ در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی خود، به دانشجویان جدیدالورود رتبه‌های برتر در کنکور سراسری ۱۳۹۹ پذیرفته‌شده در دانشگاه تهران، کتاب‌های دانشگاهی اهدا کرد.

 

مجید مجدآبادی مسئول اجرای پروژه اهدای کتاب به دانشجویان با اشاره به اهدای بیش از ۳۶ هزار جلد کتاب به دانشجویان سراسر کشور با اعتباری حدود دو و نیم میلیارد تومان گفت: «سال ۹۹ علی‌رغم وجود شرایط اجتماعی پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا، به رسم هر سال برای تجلیل و تقدیر از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ کشوری کانون در کنکور سراسری، این بار برای تعداد بیش‌تری از پذیرفته‌شدگان کانونی در دانشگاه‌های برتر کشور، جوایزی در قالب کتب دانشگاهی به مدت یک سال تحصيلی به آنان اهدا شد.»

 

مجدآبادی با بیان اینکه در سال گذشته در پروژه‌ای جداگانه به ۲۹۷۰ دانشجوی دانشگاه تهران نیز کتاب اهدا شده است، افزود: «برای دانشجویان برتر مقطع كارشناسی دانشگاه تهران که بخشی از آن‌ها رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۹۹ هستند و نیز دانشجویان برگزيده انجمن‌های علمی به مدت دو ترم در مجموع ۱۷,۴۹۸ جلد کتاب اهدا شد.»

 

مسئول اجرای پروژه اهدای کتاب در پایان درباره نوع اهدای کتاب و مبالغ این هدایا خاطرنشان کرد: «همه مراحل یاد شده انتخاب کتاب‌ها توسط دانشجویان انجام شده است، همچنین اعتبار اختصاص داده شده کتاب‌ها برای دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه تهران ۴۰۰ هزار تومان و برای دانشجویان برگزيده انجمن‌های علمی دانشگاه تهران نیز ۲۰۰ هزار تومان بوده است».

 

بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی، بزرگ‌ترین موسسه آموزشی غیردولتی در ایران است که علاوه بر فعالیت در زمینه آموزش و نشر کتاب‌های درسی و برنامه‌ریزی آزمونی، در راستای فعالیت‌های خیرخواهانه و اعطای بورسیه به دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد کشور در سرتاسر ایران فعالیت مستمر دارد.

از جمله حمایت‌های این بنیاد علمی فرهنگی می‌توان به اعطای بورسیه کتاب به دانشجویان برتر دانشگاه تهران از طریق بنیاد حامیان دانشگاه تهران، حمایت از چاپ نشریات انجمن های علمی این دانشگاه و نیز بورسیه دانشجویان جدیدالورود اشاره کرد.
شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد، بی‌شک دریچه‌ایست به سوی فردایی روشن؛ زیرا جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

 
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید