برنامه های حوزه وقف و نیکوکاری علمی در شبکه تلویزیونی دانشگاه تهران تولید می شود

در دیدار دکتر سید مهدی شریفی مشاور رسانه ای دانشگاه تهران از بنیاد حامیان دانشگاه تهران بر لزوم همکاری رسانه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران در تهیه تولیدات تصویری در حوزه وقف و نیکوکاری در دانشگاه تهران تاکید شد.

این دیدار در روز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ با حضور خانم اکرم زیوری همیار بنیاد حامیان دانشگاه تهران، دکتر محسن مشرقی مشاور تبلیغات بنیاد حامیان دانشگاه تهران و مدیران بنیاد برگزار شد.

در این دیدار صمیمانه دکتر سید مهدی شریفی، مشاور رسانه ای دانشگاه تهران با اشاره به وجود ظرفیت های ویژه تولید محتوا در حوزه وقف و نیکوکاری در دانشگاه تهران، به همکاری با بنیاد حامیان دانشگاه تهران در خصوص تهیه و تولید برنامه های فاخر در حوزه نیکوکاری و حمایت های خیرین نیک اندیش از دانشگاه تهران تاکید کرد.

دکتر شریفی با اعلام امکان تولید و پخش محتواهای حوزه خیرین و واقفین دانشگاه تهران در تلویزیون اینترنتی دانشگاه افزود: «بنیاد حامیان دانشگاه تهران با ارائه محتواها و اعلام شاخص های تولید محتوا در حوزه وقف و نیکوکاری می تواند در تولید ویژه برنامه ها به دانشگاه تهران مشاوره دهد.»

مشاور رسانه ای دانشگاه بیان کرد: «به منظور ترویج فرهنگ نیکوکاری در حوزه علم و فناوری تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران آمادگی لازم را برای به تصویر کشیدن حمایت های خیرین نیک اندیش دانشگاه تهران دارد.»

از جمله موارد بیان شده در این جلسه، بهره گیری از داستان های موجود در بنیاد حامیان دانشگاه تهران و همچنین خیرین نیک اندیش در تولید برنامه و پخش در شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران بود، که با استقبال مواجه شد.

 

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران که در ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۰ افتتاح شد با شعار شبکه حکمت و فرزانگی کار خود را آغاز کرد. این شبکه بستر مناسبی است که حمایت های خیرین نیک‌اندیش را به خانواده دانشگاه تهران معرفی نماید و گامی در جهت فرهنگ‌سازی وقف در حوزه علم و وفناوری به ویژه در دانشگاه تهران بردارد.

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید