بازسازی خوابگاه قدس دانشگاه تهران توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در راستای تجهیز و بهسازی خوابگاه های دانشگاه

تهران مبلغ ۶۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، برای بازسازی خوابگاه قدس دانشگاه تهران اهدا کرد.

خوابگاه قدس دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۷ به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع در ۵ طبقه احداث شد و برای اسان دانشجویان پسر دانشگاه اختصاص یافت. این خوابگاه در خیابان قدس– کوچه آذین – پلاک ۱۴ (۲۸ قدیم) واقع شده است و دارای ۴۵ اتاق با ظرفیت ۱۵۵ نفر است.

خوابگاه قدس، ساختمانی جنوبی است و در هر طبقه ۹ اتاق و در کل ۳۰ اتاق ۴ نفره و ۱۰ اتاق ۲ نفره و ۵ اتاق ۳نفره دارد. در درب ورودی هر طبقه ۲ آشپزخانه و سرویس بهداشتی وجود دارد. در طبقه همکف سالن مطالعه، سایت رایانه و نمازخانه با مساحت ۴۰ مترمربع و در زیرزمین ۱۰ حمام قرار دارد. ساختمان در هر طبقه مجهز به ۲یخچال، ۲اجاق گاز، آب سردکن است و همچنین دارای ۲ تلفن کارتی در طبقه همکف است. این خوابگاه به شبکه اینترنت بی سیم (وایرلس) متصل است.

لازم به ذکر است بنیاد علمی آموزشی قلم چی به ریاست مهندس کاظم قلم چی، پیش از این نیز در ابتدای سال جاری در راستای ارتقای سیستم تهویه‌ی خوابگاه دانشکده فنی کاسپین، ۳۰ درصد از هزینه‌های لازم را متقبل شد.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید