فائزه جبارپور همیار داوطلب بنیاد حامیان

[cz_image css_position=”relative;display: table;margin:0 auto” id=”cz_69812″ image=”5492″][/cz_image]

فائزه جبارپور همیار داوطلب بنیاد حامیان: خیلی دوست دارم در آینده کمک‌های مادی و معنوی بیشماری به مجموعه دانشگاه به‌ویژه در زمینه اشتغال دانشجویان داشته باشم.

فائزه جبارپور دانشجوی همیار داوطلب در بخش روابط‌‌عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران بود ‌است. او علاوه بر اینکه دو دوره دانشجوی بورسیه برتر بنیاد حامیان بوده‌، موفق شده‌است با کسب سهمیه استعداد درخشان، در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی ادامه تحصیل دهد. فائزه جبارپور در گفتگو با خبرنگار بنیاد حامیان، از تجربه خود به عنوان فعالیت داوطلبانه در بنیاد و ارائه پیشنهاداتی برای خیرین بنیاد می‌گوید که مشروح آن‌ را در ادامه ‌می‌خوانید.

  • لطفا خودتان را معرفی کنید.

فائزه جبارپور دانشجو مقطع کارشناسی‌ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران هستم.

  • درچه سال و چه ترمی بورسیه بنیاد حامیان شدید؟
سال سوم کارشناسی به علاوه سال دوم کارشناسی‌ارشد بورسیه بنیاد شدم.
 
  • چگونه داوطلب فعالیت در بنیاد حامیان دانشگاه تهران شدید؟

از طریق یکی از کانال‌های ارتباطی دانشگاه، خبر جذب دانشجوی داوطلب در بنیاد حامیان را مشاهده کردم و پس از صحبت با مسئول روابط‌عمومی بنیاد، شروع به همکاری داوطلبانه در بخش روابط عمومی کردم.

در بخش های مختلف بنیاد دانشجویان داوطلب مشغول به فعالیت به عنوان داوطلب هستند.

  • همیار داوطلب بودن در بنیاد حامیان چه تاثیری بر آینده دانشجویان دانشگاه می‌گذارد؟

همیار داوطلب بودن مزایای زیادی دارد. از جمله می‌تواند مقدمه‌ای برای انجام کار‌های جدی‌تر در آینده باشد. به‌علاوه دانشجو کارگروهی با دانشجویان مختلف که از رشته‌های گوناگون دانشگاه هستند را یاد می‌گیرد. داوطلبان بر اساس تخصصی که دارند، کمک‌های به‌سزایی به بنیاد می‌کنند. انجام کار داوطلبانه، تجربه متفاوت و جالبی می‌تواند باشد و از لحاظ کسب تجربه به دانشجویان کمک می‌کند.

  • چشم‌انداز شما از بنیاد حامیان در آینده چیست؟

به نظر من، بورسیه کردن دانشجویان بیشتر و انجام کار‌های خیرخواهانه در زمینه‌های گوناگون مثل ساخت و بازسازی بنا‌های آموزشی و رفاهی، در آینده از سوی بنیاد گسترده‌تر می‌شود. بهتر‌است در آینده، بنیاد از ایده های‌خلاقانه داوطلبان استفاده کند.

  • چه پیشنهاداتی در راستای حمایت از دانشجویان دارید؟

چون خوابگاه به دانشجویان شهرستانی که دارای فاصله زیاد با دانشگاه هستند اعطا می‌شود، به‌نظر من بهتر است بنیاد با همکاری خیرین به دانشجویانی که در اطراف تهران هم زندگی می‌کنند، خوابگاه بدهد تا آن‌ها دغدغه کمتری برای رفت‌وآمد داشته باشند. پیشنهاد دیگر من در زمینه اشتغال است، چون بنیاد خیرین بزرگی دارد که هر‌کدام در صنعت و مشاغل خاصی فعالیت دارند، بنیاد می‌تواند واسطه‌ای باشد برای معرفی دانشجویان مستعد به آن‌ها که دانشجویان برای مدتی درآنجا کارآموزی بروند و در صورت نیاز و رضایت، اقدام به جذب کنند.

  • نظر شما درباره حامی دانشگاه بودن چیست؟

خیلی دوست دارم در آینده به این توانایی برسم که بتوانم کمک‌های مادی و معنوی بیشماری به مجموعه دانشگاه به‌ویژه در زمینه اشتغال دانشجویان داشته‌باشم.

  • در پایان، چه صحبتی با دانشجویان دارید؟

دانشجویان برای شروع کردن، نباید نگاه ‌مالی داشته باشند. با همین کارهای کوچک می‌توانند علاوه‌بر کسب تجربه، چیز‌های زیادی را هم در کنار درس یاد بگیرند. بعدا با توجه به آموزش‌‌هایی که دریافت کرده‌اند به‌وسیله دانش و مهارت با گسترش ارتباطات خود، امکانات شغلی بیش‌تری برای خود فراهم و رزومه خود را تقویت کنند.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای خانم جبار‌پور آرزوی موفقیت و سلامتی روزافزون داشته و از اینکه وقت گرانبهای خود را در اختیار ما قرار داده‌اند، کمال سپاس‌گزاری را دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار، در حوزه‌های مختلف خیرین، بورسیه، رویداد‌ها و فراخوان‌های بنیاد حامیان دانشگاه تهران به کانال تلگرامی بنیاد به نشانی https://t.me/hamiyanUT بپیوندید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید