کسب افتخار بین المللی توسط دکتر مهرداد عالی پور؛ بنیانگذار برند پنتر در پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی

دکتر مهرداد عالی‌پور هریسی، خیر نیک اندیش دانشگاه تهران و مدیرعامل شرکت عالی تحریر پارسیان با اختراع نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر، در سطح بین المللی افتخار آفرید.

دکتر عالی‌پور خیر نیک اندیش دانشگاه تهران، مدیرعامل شرکت عالی تحریر پارسیان، دانشجوی دکتری کارآفرینی و منتخب جشنواره رهبران کارآفرین دانشکده با اختراع نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر، در سطح بین المللی افتخار آفرید.

شرکت عالی تحریر پارسیان، تولید کننده محصولات دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور با برند پنتر به عنوان برند برتر در حوزه صنایع خلاق در بخش سلامت در پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی انتخاب شد. 

نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر با قابلیت تاثیرگذاری بر روی باکتری های گرم مثبت و گرم منفی و بسیاری از اجرام بیماری زا تاثیر قابل توجهی در کاهش عوامل بیماری زا، سرایت انواع بیماری و عفونت‌ها دارد. به کارگیری این اختراع ارزشمند در نوشت افزار برای محیط‌های اداری، مصارف دانش آموزی و هم چنین برای مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اهمیت به سزایی دارد و به عنوان کالایی سلامت محور در ارتقاء سطح بهداشت فردی و عمومی نقش دارد.

شایان ذکر است این محصول علاوه بر سطح ملی، در سطح بین المللی نیز مورد استقبال دست اندرکاران صنعت نوشت افزار قرار گرفته است و نشان دهنده اهمیت این نوآوری نانو فناور و سلامت محور است. پس از ثبت این اختراع توسط دکتر عالی‌پور، بسیاری شرکت‌های خارجی تلاش برای تولید محصولات نوشت افزاری با برند پنتر دارند.

مهرداد عالی پور پیش از این در سال 2018 در کشور مالزی موفق به اخذ جایزه برترین نوآوران (Excellent Innovator Awards) در کنگره توسعه کارآفرینی جهان اسلام (MWEDA) و هم چنین در سال 1398 موفق به اخذ تندیس سیمین سومین جشنواره صنعت سلامت محور کشور گردیده بود.

دکتر مهرداد عالی پور همچنین در حمایت از دانشگاه تهران در سال 1396 با بورسیه 10 دانشجوی دانشگاه تهران و همچنین در سال های 1397-1396 نیز در حمایت از ساخت ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی مبلغ 62 میلیون تومان اهدا کردند.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران کسب این افتخار را به دکتر مهرداد عالمی‌پور، گروه همکاران عالی تحریر پارسیان و خانواده بزرگ خیرین دانشگاه تهران تبریک می‌گوید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید