فراخوان عضویت در شبکه حامیان خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران

خوابگاه‌های دانشگاه تهران پذیرای بیش از ۱۲۰۰۰ تن از دانشجویان غیر بومی از سراسر کشور است. به دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها در بیش از ۶۰ ساختمان خوابگاهی خدمات فرهنگی و ورزشی و خدمات رفاهی شامل تغذیه، ایاب و ذهاب و اسکان ارائه می‌شود. با هدف ارتقای خدمات فرهنگی و رفاهی به دانشجویان خوابگاهی و افزایش مشارکت حامیان در تأمین بخشی از نیازهای خوابگاه‌ها، شبکه حامیان خوابگاه‌های دانشجویی تأسیس شد که اساسنامه آن در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ به تصویب هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران رسید.

از مزایای عضویت در این شبکه افزون بر مزایای معنوی و خیر ماندگار، از آن دسته از حامیانی که در تأمین بخشی از تجهیزات یا اعتبار لازم برای ارتقای خدمات رفاهی و فرهنگی خوابگاه‌ها نقش مؤثری داشته باشند، در همایش سالانه خیرین نیک‌اندیش حامی خوابگاه‌های دانشجویی معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد. هر گونه سئوال یا پیشنهاد در خصوص شبکۀ حامیان خوابگاه‌های دانشجویی را به رایانامۀ kooy@ut.ac.ir ارسال فرمایید.

از خیرین نیک اندیش، دانشگاهیان، دانش‌آموختگان و تمام افرادی که تمایل دارند در ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران نقش داشته باشند، دعوت می‌شود تا با تکمیل فرم مربوطه عضو شبکۀ حامیان خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران شوند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید