کسب رتبه دوم کشوری المپیاد دانشجویی توسط دانشجوی بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران

علی قاری‌زاده بیرق، دانشجوی بورسیه دوره پنجم بنیاد حامیان دانشگاه تهران، در بیست‌وپنجمین المپیاد دانشجویی کشور رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران به نقل از پردیس دانشکده‌های فنی، هشت دانشجوی این دانشکده، رتبه برتر را در بیست‌وپنجمین المپیاد دانشجویی کشور کسب کردند، که در این بین علی قاری‌زاده بیرق دانشجوی بورسیه برتر دوره پنجم بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز از مدال‌آوران المپیاد دانشجویی است. او که متولد سال 76 و اهل تبریز است، مقطع کارشناسی خود را در دانشگاه تهران در رشته مهندسی کامپیوتر و گرایش نرم‌افزار گذرانده و اکنون در دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی‌ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش بیوانفورماتیک مشغول به تحصیل است. قاری‌زاده در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار بنیاد از دلایل موفقیت خود در المپیاد می‌گوید: «من یکی از دلایل موفقیت در المپیاد را یادگیری عمیق مطالب می‌دانم که بهترین زمان این یادگیری نیز همان موقعی است که درس را در دانشکده می‌گذرانیم. ما در دروسی که در سوالات المپیاد هستند، اساتید خوبی داشتیم و مباحث آن درس‌ها را به خوبی به ما آموزش داده بودند و منابع خوبی در اختیارمان گذاشته بودند و خب این‌ها خیلی در موفقیت من تاثیرگذار بودند. به دانشجویان علاقمند به شرکت در المپیادها نیز پیشنهاد می‌کنم که اگر هرچه زودتر تصمیم بگیرند در المپیاد شرکت کنند برایشان راحت‌تر است و در طول تحصیل‌شان برای یادگیری بهتر می‌توانند مباحثه، مطالعه و حل مسئله داشته باشند. البته اگر توانستند حتما مطالعه‌ی گروهی را نیز امتحان کنند.»

شایان ذکر است که پیشنهاد علی قاری‌زاده بیرق به خیرین نیک‌اندیش در راستای حمایت‌ها و تشویق دانشجویان در زمینه‌های مختلف علمی و موفقیت در المیپادهای دانشجویی این است که مانند همیشه از دانشجویان موفق در زمینه‌های مختلف تقدیر کنند تا الگویی برای دانشجویان ترم پایینی باشند.

اسامی دانشجویان افتخارآفرین دانشکده فنی دانشگاه تهران که با پشتوانه و اتکا بر دانش خود توانسته‌اند در این موفقیت گامی بزرگ بردارند به شرح زیر است:

1- محسن فتحی اقبلاغ مصطفی‌خان/دانشجوی مهندسی شیمی و کسب رتبه اول

2- علی قاری‌زاده بیرق/ دانشجوی مهندسی کامپیوتر و کسب رتبه دوم

3- محمدرضا یزدانی‌فر/ دانشجوی مهندسی کامپیوتر و کسب رتبه هشتم

4- حافظ قائمی/ دانشجوی مهندسی کامپیوتر و کسب رتبه دهم

5- امیر کرماجانی/ دانشجوی مهندسی مکانیک و کسب رتبه دوم

6- پارسا بهین‌فر/ دانشجوی مهندسی مکانیک و کسب رتبه ششم

7- اورین رحیمی/ دانشجوی مهندسی مکانیک و کسب رتبه هفتم

8- سجاد ارزمان‌زاده/ دانشجوی مهندسی مکانیک و کسب رتبه شانزدهم

بنیاد حامیان دانشگاه تهران ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای این دانشجوی گرامی، امیدوار است تا با جلب حمایت روزافزون خیرین نیک‌اندیش، شاهد موفقیت و سربلندی بیش از پیش دانشجویان دانشگاه تهران در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی باشد.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از خیرین نیک‌اندیش درخواست دارد با توجه به این ایام و لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://utf.ut.ac.ir/ نسبت به حمایت از آینده سازان کشور و اعتلای علم و دانش، اقدام نمایند.

‏‎هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام‌بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید